Η στρατηγική της Amazon.com να παραμείνει πιστή στις παραδόσεις του Χόλιγουντ, τη βοήθησε να εξασφαλίσει οφέλη που, μέχρι στιγμής, έχουν διαφύγει της προσοχής της μεγάλης αντιπάλου της στο streaming, που δεν είναι άλλη από τη Netflix. Αυτό συνέβη μέσω της υποψηφιότητας – για πρώτη φορά – μιας υπηρεσίας online βίντεο για βραβείο καλύτερης ταινίας.

Η ταινία «Manchester by the Sea», μια οικογενειακή τραγωδία που εκτυλίσσεται στη Μσαχουσέτη, ήταν υποψήφια για το βραβείο καλύτερης ταινίας από την Academy of Motion Picture Arts & Sciences και μια από τις εννέα ταινίες που θα διαγωνιστούν για αυτή την κορυφαία διάκριση.

Η ταινία έχει εξασφαλίσει έξι υποψηφιότητες για Οσκαρ, μεταξύ τους για το βραβείο σεναρίου και σκηνοθεσίας.

Κι ενώ η Netflix, ηγέτιδα δύναμη στο streaming, με σχεδόν 94 εκατ. χρήστες παγκοσμίως, έχει ανατρέψει τις παραδόσεις της βιομηχανίας διασκέδασης, η Amazon.com παίζει περισσότερα σύμφωνα με τους κανόνες του Χόλιγουντ. Στη βιομηχανία του κινηματογράφου, αυτό σημαίνει να προωθούνται κατάλληλα οι κινηματογραφικές ταινίες στα σινεμά, αντί να τις ανεβάζει κανείς ταυτόχρονα στο διαδίκτυο, όπως κάνει συχνά η Netflix.

Όταν αγοράζει μια ταινία η Amazon, αναλαμβάνει τη δέσμευση να προωθηθεί για μεγάλο διάστημα στις κινηματογραφικές αίθουσες πριν παρουσιαστούν μέσω της υπηρεσίας βίντεο της εταιρείας. Το διάστημα αυτό, σύμφωνα με την Amazon, ανέρχεται σε έναν μήνα.

Η Amazon απέκτησε τα δικαιώματα της ταινίας «Manchester by the Sea» έναντι 10 εκατ. δολ. έναν χρόνο πριν. Η ταινία πραγματεύεται την επιστροφή ενός άνδρα στη γενέτειρά του με την υποχρέωση να αναλάβει τον έφηβο ανιψιό του μετά τον θάνατο του πατέρα του, ενώ ταυτόχρονα προσπαθεί να αντιμετωπίσει την προσωπική του τραγωδία.

Η Amazon, που είναι η μεγαλύτερη εταιρεία online λιανικής στον κόσμο, χρησιμοποιεί ταινίες και τηλεοπτικά σήριαλ, δείχνει να προσελκύει νέους, αλλά και να διατηρεί τους παλιότερους πελάτες.

Τα προνομιούχα μέλη της πληρώνουν 99 δολ. τον χρόνο για εκπτώσεις σε υπηρεσίες κατ’ οίκον παράδοσης και live streaming και είναι πιο πιθανό να παραμείνουν σε αυτήν, ξοδεύοντας περισσότερα από εκείνους που δεν έχουν εγγραφεί. Επίσης, οι χρήστες που παρακολουθούν βίντεο φαίνονται πιο διατεθειμένοι να ανανεώσουν τις προνομιακές συνδρομές τους .

Εξάλλου, τον περασμένο Απρίλιο, η Amazon εισήγαγε μια εισήγαγε μια αυτόνομη υπηρεσία Prime βίντεο που δίνει πρόσβαση σε χιλιάδες ταινίες και πρωτότυπα της Amazon με 8,99 δολάρια το μήνα. Συνολικά, προνομιακή συνδρομή είχαν μέχρι τον Σεπτέμβριο 65 εκατ. χρήστες στις ΗΠΑ, σημειώνοντας αύξηση 38% σε σχέση με πέρυσι.