Στην αγορά της ναυαρχίδας της στην 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης – έναν από τους κορυφαίους εμπορικούς δρόμους στον κόσμο – προχωρά η Prada έναντι 425 εκατομμυρίων δολαρίων, με τη ζήτηση των Αμερικανών καταναλωτών να αντέχει παρά τον πληθωρισμό και το υψηλό κόστος δανεισμού.

Η εισηγμένη στο Χονγκ Κονγκ, ιταλική εταιρεία μόδας μισθώνει το κατάστημά της στο 12όροφο κτίριο στην 724 Fifth Avenue από το 1997, σύμφωνα με την κατάθεση στο χρηματιστήριο την Τετάρτη. Είπε ότι η τοποθεσία του ακινήτου προσφέρει υψηλή στρατηγική αξία μετά την εισροή επενδύσεων σε κατοικίες, φιλοξενία και λιανικό εμπόριο στη γειτονιά. Θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί το χώρο για το κατάστημά της, τα γραφεία και την αποθήκη, ανέφερε ο όμιλος στην κατάθεση.

Οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ αψηφούν την παγκόσμια επιβράδυνση, με τα τελευταία στοιχεία να δείχνουν μια απροσδόκητη άνοδο τον Νοέμβριο που ώθησε προς το υψηλότερο επίπεδο από τον Απρίλιο του 2022. Ενώ οι αναλυτές αναμένουν κάποια συγκράτηση το 2024 λόγω της μείωσης των αποταμιεύσεων των νοικοκυριών και της επιδείνωσης των πιστωτικών συνθηκών, οι δαπάνες στη χώρα εξακολουθούν να φαίνονται σταθερές σε σύγκριση με την Κίνα, όπου η κρίση στην αγορά ακινήτων αναγκάζει τους καταναλωτές να σφίξουν το ζωνάρι. Οι Κινέζοι αγοραστές επιλέγουν πλέον όλο και περισσότερο δαπάνες που βασίζονται σε εμπειρίες, όπως τρόφιμα και ποτά, αντί για πολυτελείς τσάντες, όπως μεταδίδει το Bloomberg.

Οι πωλήσεις της Prada επιβραδύνθηκαν το τρίτο τρίμηνο, με τα καθαρά έσοδα να μην ανταποκρίνονται στις εκτιμήσεις των αναλυτών και να καταγράφονται στα 1,11 δισ. ευρώ (1,18 δισ. δολάρια). Η μάρκα Prada, η οποία αντιπροσωπεύει πάνω από το 80% των πωλήσεων, είδε την ανάπτυξή της να επιβραδύνεται στο 5% το τρίμηνο, από 15% το προηγούμενο. Η σύγκρουση στη Μέση Ανατολή και οι ευρύτερες παγκόσμιες επιπτώσεις της είχαν αντίκτυπο στις επιχειρήσεις, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Prada Andrea Guerra στους αναλυτές σε μια κλήση για τα κέρδη τον Οκτώβριο.

Ωστόσο, ορισμένες μάρκες πολυτελείας επέδειξαν ανθεκτικότητα εν μέσω της παγκόσμιας επιβράδυνσης της ζήτησης για αγαθά πολυτελείας. Οι πωλήσεις της Hermes σημείωσαν άλμα το τρίτο τρίμηνο, καθώς οι πλούσιοι αγοραστές στις ΗΠΑ και την Ευρώπη σπατάλησαν τις ακριβές τσάντες Birkin και Kelly της γαλλικής εταιρείας. Η ισχύς των επιδόσεων στις ΗΠΑ ενισχύθηκε ιδιαίτερα από το κατάστημα της εταιρείας στη λεωφόρο Μάντισον, το οποίο άνοιξε πριν από ένα χρόνο, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Eric du Halgouet σε τηλεφωνική κλήση του Οκτωβρίου.

Διαβάστε ακόμη

Όλες οι αλλαγές στο χωροταξικό του τουρισμού

Στρατηγική συνεργασία Intrakat – ΔΕΗ Ανανεώσιμες για την ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας

H Ελλάδα διεκδικεί από την ΕΕ έως 250 εκατ. ευρώ για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ