Η πολυαναμενόμενη πλατφόρμα Disney+ της Walt Disney Co. έκανε πρεμιέρα στις ΗΠΑ νωρίς το πρωί της Τρίτης, ξεκινώντας μια προσπάθεια να μετατρέψει τον γίγαντα της ψυχαγωγίας σε έναν ηγέτη συνεχούς ροής (streaming).

Η Disney εισέρχεται σε μια αγορά ήδη γεμάτη με επιτυχίες, όπως η Netflix Inc., η Amazon.com και η Apple Inc. Ακόμα περισσότεροι αντίπαλοι θα αναδυθούν σύντομα, όπως η AT & T Inc. και η Comcast Corp. το επόμενο έτος. Η μεγαλύτερη εταιρεία ψυχαγωγίας παγκοσμίως πιστεύει ότι μπορεί να βγει μπροστά με ένα προϊόν γεμάτο με τις καλύτερες ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές της εταιρείας, όπως οι ταινίες “Star Wars”, Marvel και Pixar, καθώς και μια βιβλιοθήκη περίπου 400 παιδικών ταινιών.

«Αισθάνομαι υπέροχα για αυτό που κάναμε», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Bob Iger την περασμένη εβδομάδα στους δημοσιογράφους. “Λατρεύω την εφαρμογή. Είναι πλούσια σε περιεχόμενο. Είναι πλούσια σε brands. Είναι πλούσια σε βιβλιοθήκη”, πρόσθεσε.

Η αρχική σελίδα της Disney+

 

Η τιμή του Disney+ θα ανέρχεται σε 7 δολάρια το μήνα και για την εταιρεία αποτελεί στοίχημα να μπορέσει να προσελκύσει μέχρι και 90 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως σε πέντε χρόνια.

Έχει ήδη μερικούς βασικούς συμμάχους. Περίπου 19 εκατομμύρια πελάτες της Verizon Communications Inc. θα μπορούν να λάβουν την υπηρεσία δωρεάν για το πρώτο έτος, χάρη σε μια συμφωνία της Disneyμε τη Verizon. Τα μέλη του fan club της Disney, εν τω μεταξύ, έλαβαν μια προσφορά για προπληρωμή για τριετή συνδρομή για λιγότερο από $4 το μήνα.

“Αυτές είναι συμφωνίες που απλά δεν μπορεί να νικήσει κανείς”, δήλωσε ο Kevin Mayer, επικεφαλής του τμήματος Direct-to-Consumer της Disney.

Η Disney θέλει να κάνει το προϊόν της προσιτό σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Οι πελάτες θα μπορούν να αποθηκεύουν τον κωδικό πρόσβασής τους σε έως και 10 συσκευές ανά οικογένεια και να παρακολουθούν τέσσερις παράλληλες ροές ταινιών ή εκπομπών.

Ο ιστότοπος έχει σχεδιαστεί γύρω από πέντε κύρια “πλακίδια”, από τα βασικά εμπορικά σήματα της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της Marvel και του πρόσφατα αποκτηθέντος καναλιού National Geographic. Η Disney ξοδεύει 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε πρωτότυπο περιεχόμενο – όπως το “The Mandalorian”, η πρώτη live-action σειρά “Star Wars” – μόνο το πρώτο έτος. Το Disney+ επίσης θα προσφέρει για πρώτη φορά τις ταινίες “Star Wars” σε βίντεο ανάλυσης 4K.

Σημειώνεται ότι ακόμα δεν είναι γνωστή η ημερομηνία διαθεσιμότητας της πλατφόρμας στην Ελλάδα