Κατρακύλησαν οι πωλήσεις της Victoria’s Secret & Co., μια ακόμα ένδειξη ότι η κατανάλωση στις ΗΠΑ εξασθενεί.

Οι συνολικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 8,5% το τρίτο τρίμηνο, λόγω της πτώσης στα καταστήματα της Βόρειας Αμερικής, αν και οι διεθνείς πωλήσεις ανέκαμψαν εν μέσω χαλαρότερων περιορισμών που σχετίζονται με τον Covid.

Το μικτό περιθώριο, βασικός δείκτης κερδοφορίας, επίσης μειώθηκε εν μέσω αύξησης των διαφημίσεων.

Τα στοιχεία υπογραμμίζουν τον αγώνα των λιανοπωλητών να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, καθώς οι καταναλωτές – ιδιαίτερα εκείνοι που έχουν χαμηλό εισόδημα- παραμένουν «δέσμιοι» του πληθωρισμού.

Οι προκλήσεις στις εταιρείες ένδυσης είναι ιδιαίτερα έντονες καθώς βασικά είδη όπως τα τρόφιμα και τα καύσιμα καταλαμβάνουν μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού των αγοραστών.

«Τόσο στα καταστήματά μας όσο και στα απευθείας κανάλια μας, το μέσο μέγεθος καλαθιού και τα ποσοστά μετατροπών μειώθηκαν το τρίμηνο σε σύγκριση με πέρυσι», είπε η Victoria’s Secret αναφερόμενη στα μεγέθη παραγγελιών και στο ποσοστό των πελατών που πραγματοποίησαν μια αγορά αφού εισήλθαν στο κατάστημα. Τα αποτελέσματα υπογραμμίζουν «έναν πελάτη που είναι πολύ προσεκτικός και έχει επίγνωση του κόστους», είπε η εταιρεία.

Οι μετοχές υποχώρησαν 1,6% στα 45,25 δολάρια στις 5:03 μ.μ. στις προσυνεδριακές συναλλαγές.

Οι πωλήσεις το τέταρτο τρίμηνο δείχνουν ότι οι καταναλωτές έχουν γίνει πλέον πιο προσεκτικοί, καθώς οι οικονομικές συνθήκες είναι πολύ πιο δύσκολες, όπως ανέφερε η Victoria’s Secret, αν και επεσήμανε ενθαρρυντικές τάσεις από τη Black Friday.

Τα κέρδη ανά μετοχή ήταν 29 σεντς, το τρίτο τρίμηνο, πάνω από τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 22 σεντ.

Ενώ η μέτρηση ήταν καλύτερη από την πρόβλεψη της εταιρείας νωρίτερα φέτος, είναι πολύ κάτω από τα 81 σεντς που αναφέρθηκαν το τρίτο τρίμηνο του 2021.

Διαβάστε επίσης

Οι τρεις “dates” του Μητσοτάκη, η βουτιά της Intralot, οι επόμενες κινήσεις της Παγκρήτιας, ο ευλαβικός τραπεζίτης και ο πίνακας της Dogus 

Mood-food: Μία είναι η βιταμίνη για νεανικό και υγιή εγκέφαλο, σύμφωνα με διάσημη γιατρό του Harvard

 

Social media: Tο ψηφιακό παρασκήνιο που άλλαξε την καταναλωτική συμπεριφορά του κόσμου μετά την πανδημία