Πρωταπριλιάτικο αστείο ήταν η υποτιθέμενη αλλαγή επωνυμίας της Volkswagen σε «Voltswagen», αν και αρκετοί φαίνεται να το πίστεψαν.

Τη Δευτέρα η αυτοκινητοβιομηχανία δημοσίευσε για λίγο στην επίσημη ιστοσελίδα της ένα προσχέδιο δελτίου Τύπου -το οποίο στη συνέχεια «κατέβασε»- σχετικά με το branding της προκαλώντας έντονη φημολογία για ενδεχόμενη αλλαγή της επωνυμίας της στις ΗΠΑ.

Ακολούθησαν και κάποια tweets και σχεδόν όλοι, ειδησεογραφικοί ιστότοποι και πρακτορεία πίστεψαν και αναπαρήγαγαν την «είδηση».

Όπως σημειώνει το Bloomberg, η Volkswagen ενδεxoμένως να το παρατράβηξε στην προσπάθειά της να συγκεντρώσει τα φώτα της δημοσιότητας ενόψει και της προώθησης του παγκόσμιου ηλεκτρικού της μοντέλου ID.4, που θα είναι και το πρώτο που θα διατίθεται στις ΗΠΑ. Πολλοί επικριτές της κάνουν λόγο για γκάφα marketing ενώ άλλοι δηλώνουν ότι στις εταιρείες αυτού του βεληνεκούς δεν υπάρχει χώρος για τέτοιου είδους αστεία.

Διαβάστε ακόμα:

Γεωργιάδης: Άνοιγμα καταστημάτων από τη Δεύτερα με 13032 και χρονικό όριο

Ο Μητσοτάκης παρουσιάζει το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης – LIVE

Οριακές κινήσεις και μεικτά πρόσημα στις ευρωαγορές