Η εταιρεία Unilever με έδρα το Λονδίνο ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να αυξάνει τις τιμές σε απορρυπαντικά και σαπούνια αλλά και σε άλλα προϊόντα προκειμένου να αντισταθμίσει το αυξανόμενο κόστος εισροών, όπως αποκαλύπτει το Reuters.

Η Unilever που παράγει μερικές από τις πιο γνωστές μάρκες απορρυπαντικών και άλλων προϊόντων, όπως το υγρό καθαριστικό Fairy, το σαπούνι Dove, το παγωτό Ben & Jerry’s, αναμένει ότι ο πληθωρισμός κόστους θα συνεχιστεί το 2023, προβλέποντας καθαρό πληθωρισμό υλικών κατά το πρώτο εξάμηνο περίπου 1,5 δις. ευρώ (1,6 δισεκατομμύρια δολάρια).

Για αυτόν τον λόγο θα προχωρήσει και σε αυξήσεις τιμών προκειμένου να αντιμετωπιστεί η εκτίναξη του κόστους παραγωγής. Ο κλάδος είχε ήδη αντιμετωπίσει προβλήματα εφοδιασμού κατά τη διάρκεια της πανδημίας, εξαιτίας των τιμών στις πρώτες ύλες αλλά και με την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία που οδήγησε σε αύξηση του ενεργειακού κόστους.

Όπως δήλωσε επικεφαλής οικονομικών υπηρεσιών, Graeme Pitkethly, οι αυξήσεις των τιμών θα συνεχιστούν το δεύτερο εξάμηνο.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Reuters, oρισμένες εταιρείες στην Ευρώπη είπαν ότι ενδέχεται να χαλαρώσουν τις αυξήσεις των τιμών που εισήχθησαν τα τελευταία χρόνια, καθώς το αυξανόμενο κόστος της ενέργειας και άλλων πρώτων υλών έχει χαλαρώσει, παρέχοντας ενδεχομένως κάποια ανακούφιση στους καταναλωτές.

 

Διαβάστε ακόμα

Ο Μητσοτάκης και το «ναι» για τις 9 Απριλίου, η μάχη Macquire, CVC, KKR, το νέο σίριαλ της MIG και οι φήμες Λουξεμβούργου για την Brown

Ναυλαγορά: Οι χαμένοι και οι κερδισμένοι σε ένα «ρευστό» γεωπολιτικό και χρηματοοικονομικό σκηνικό

Γιάννης Ακκάς: Σε «καταιγίδα» σφυριών για τα Κλωστήρια Θράκης και Κιλκίς