μέσα ενημέρωσης και η ψυχαγωγία είναι η κορυφαία βιομηχανία στην οποία θέλει να εργαστεί η Gen Z, ξεπερνώντας την τεχνολογία, την υγειονομική περίθαλψη και την εκπαίδευση, σύμφωνα με νέα έκθεση της Samsung και της Morning Consult.

Η έκθεση σύμφωνα με το CNBC, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 Αμερικανοί ηλικίας 16 έως 25 ετών, διαπίστωσε ότι η Gen Z εκτιμά τις ευέλικτες, δημιουργικές θέσεις εργασίας όπου μπορεί να διατηρηθεί μια υγιή ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.

«Τα μέσα ενημέρωσης και η ψυχαγωγία είναι μια δημιουργική βιομηχανία που προσφέρει ευελιξία και αυτοέκφραση, δύο από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που θέλουν οι νεότεροι εργαζόμενοι σε μια δουλειά», λέει η Ann Woo, η οποία εργάζεται στη Samsung Electronics America.

Η Gen Z στρέφεται όλο και περισσότερο προς τα μέσα ενημέρωσης και τις καριέρες στον τομέα της ψυχαγωγίας, εν μέρει επειδή περισσότεροι νέοι βλέπουν το influencing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως μια βιώσιμη επαγγελματική πορεία.

Περίπου το 57% των Gen Zers δήλωσαν ότι θα ήθελαν να γίνουν influencer αν τους δοθεί η ευκαιρία, σύμφωνα με μια πρόσφατη αναφορά της Morning Consult.

Η δημοτικότητα πλατφορμών όπως το TikTok, το Instagram και το YouTube έχει δημιουργήσει μια νέα κατηγορία επιχειρηματιών που ονομάζονται «δημιουργοί», μια ομάδα που περιλαμβάνει ελεύθερους επαγγελματίες, συμβούλους επιχειρήσεων, άτομα που παίζουν βιντεοπαιχνίδια και άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται και αποκομίζουν έσοδα από την τεχνογνωσία τους σε αυτές τις πλατφόρμες.

Η Gen Z σχεδιάζει να αλλάξει καριέρα πιο γρήγορα από τις προηγούμενες γενιές και σύμφωνα με μια νέα έκθεση από την EY, σχεδόν το 40% των Gen Zers κάνει δύο δουλειές, με κάποιους να στοχεύουν να γίνουν αυτοαπασχολούμενοι και άλλους να ελπίζουν να συνταξιοδοτηθούν νωρίς.

Τα μέσα ενημέρωσης και η ψυχαγωγία έχουν αποκτήσει τη φήμη ότι είναι ένας από τους πιο ευέλικτους κλάδους, γι’ αυτό και η Gen Z τον βλέπει ως τον πιο πολλά υποσχόμενο «δρόμο» για την επίτευξη των στόχων της σταδιοδρομίας της «ανεξάρτητα από το πόσο συχνά αλλάζουν αυτοί», προσθέτει η Woo.

Διαβάστε ακόμη

ΕΚΤ: Ο (αναπάντεχος) παράγοντας που θα μπορούσε να οδηγήσει σε νέα αύξηση επιτοκίων (γράφημα)

Βασίλης Ψάλτης: «Παράθυρο στον κόσμο η συμφωνία Αlpha Bank – UniCredit για εμάς και τους πελάτες μας»

Mαρκ Μάρκες: Ο θρύλος του MotoGP αποκαλύπτει τα μεγαλύτερα μαθήματα που πήρε

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ