Καρποφορούν, όπως φαίνεται, οι προσπάθειες των κατασκευαστών να «εξηλεκτρίσουν» την γκάμα τους, με όλους και περισσότερους Ευρωπαίους οδηγούς να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα σχετικής τεχνολογίας αυτοκίνητα.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών (ACEA) για το δεύτερο τρίμηνο του 2021, τα καινούρια βενζινοκίνητα συνεχίζουν να αποτελούν την πρώτη επιλογή των οδηγών με 41,8%, με τη ζήτηση, όμως, των diesel να κατρακυλά.

Ειδικότερα, το διάστημα Απρίλιος-Ιούνιος 2021, το ποσοστό των καινούριων πετρελαιοκίνητων εντός των χωρών της ΕΕ ανήλθε σε 20,4%, όταν το αντίστοιχο διάστημα του 2020 το ποσοστό τους ήταν της τάξεως των 29,4 ποσοστιαίων μονάδων.

Το έδαφος που απώλεσαν τα diesel, καπαρώθηκε από τα εξηλεκτρισμένα οχήματα (ήπια υβριδικά, πλήρως υβριδικά, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά), με το συνδυαστικό ποσοστό τους να φτάνει το 35,2%, κάτι που σημαίνει πως πάνω από ένα στα τρία καινούρια ΙΧ που ταξινομούνται έχουν κάποια μορφή ηλεκτρισμού.

Διαβάστε περισσότερα στο newsauto