Τα περισσότερα νέα οχήματα ντίζελ υπερβαίνουν το νόμιμο όριο εκπομπών οξειδίου του αζώτου (NOx), αναφέρει το γερμανικό περιβαλλοντικό λόμπι DUH, καλώντας την κυβέρνηση να αναγκάσει τις εταιρείες αυτοκινήτων να πραγματοποιήσουν επισκευές στα ρυπογόνα αυτοκίνητα.

Σχεδόν τρία χρόνια μετά την παραδοχή της Volkswagen ότι εσκεμμένα εξαπατούσε τις αμερικανικές αρχές με λάθος στοιχεία για τις εκπομπές ρύπων, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία που απασχολεί 800.000 άτομα και είναι η μεγαλύτερη εξαγωγός της χώρας είναι υπό ασφυκτική πίεση να μειώσει τις εκπομπές στα ντίζελ.

Δικαστήριο αποφάσισε την περασμένη εβδομάδα ότι η Φρανκφούρτη, χρηματοοικονομικό κέντρο της Γερμανίας, πρέπει να απαγορεύσει την κυκλοφορία των πολύ ρυπογόνων, παλαιάς τεχνολογίας ντίζελ στο κέντρο της πόλης αρχής γενομένης από τον Φεβρουάριο, στο πλαίσιο της προσπάθειας για καθαρότερη ατμόσφαιρα.

Το Αμβούργο φέτος εθελοντικά απαγόρευσε σε παλιότερα μοντέλα ντίζελ τη χρήση επιλεγμένων αυτοκινητόδρομων. Απαγορεύσεις εξετάζουν κι άλλες πόλεις στη Γερμανία όπως
το Ααχεν, το Ντύσελντορφ και η Στουτγάρδη, γενέτειρα της = Daimler και της Porsche.

Ο επικεφαλής του λόμπι DUH, Juergen Resch, ανέφερε σε συνέντευξη Τύπου ότι τα τεστ έδειξαν πως η τελευταία τεχνολογία ελέγχου εκπομπής ρύπων Euro-6 είναι εξίσου αναποτελεσματική με τις παλιότερες βερσιόν ελέγχων.