Στην εταιρεία με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως αναδείχθηκε για το έτος 2020 η Toyota(9,528 εκ. οχήματα), εκτοπίζοντας από την κορυφή τη VW (9,305 εκ.).

Η κυριαρχία, ωστόσο, της ιαπωνικής εταιρείας δεν αφορά αποκλειστικά τις πωλήσεις. Διότι συνιστά και τη μάρκα με τις περισσότερες αναζητήσεις στο Google.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα που εξήγαγε η εταιρεία Compare the Market, κατόπιν ανάλυσης δεδομένων από 158 χώρες, η Toyota ήταν η μάρκα την οποία αναζήτησαν περισσότερο οι χρήστες της δημοφιλούς πλατφόρμας, το περασμένο έτος. Σημειώνεται πως το 2019, τον τίτλο της top-searched μάρκας κατείχε η BMW.

Πιο αναλυτικά, η Toyota κατέλαβε την πρώτη θέση σε 55 χώρες, ήτοι στο 34,8% των χωρών οι οποίες μελετήθηκαν. Πρόκειται για μια σημαντική βελτίωση, καθώς το 2019, κυριάρχησε μόλις στο 17,7% των αναλυθεισών χωρών.

Στον αντίποδα, η BMW πήρε την κατιούσα, καθώς ήταν η μάρκα με τις περισσότερες αναζητήσεις σε μόλις 34 χώρες, όταν το 2019 η κυριαρχία της αφορούσε 118 χώρες.

Αναφορικά με το αντίπαλο δέος των Βαυαρών, τη Mercedes, αυτή εξακολούθησε να φιγουράρει στο τρίτο σκαλί του βάθρου, με την πεντάδα να συμπληρώνουν η Kia και η Ford.

Διαβάστε περισσότερα: newsauto.gr

Διαβάστε ακόμη:

Αλαλούμ στην αγορά με τις ακάλυπτες επιταγές – Προς ψήφιση με καθυστέρηση η ρύθμιση

Παν. Μονεμβασιώτης: Θέλει να βάλει τη Βενέτης στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ

Lockdown: Στο τραπέζι όλα τα μέτρα για μετακινήσεις, κυκλοφορία και σχολεία (Vid)