«Τίτλοι τέλους» για το Stadia, την πλατφόρμα που κυκλοφόρησε η Google πριν από περίπου έναν χρόνο, αλλά δεν κατάφερε να πετύχει τους φιλόδοξους στόχους της εταιρίας.

Ο τεχνολογικός κολοσσός ανακοίνωσε τη Δευτέρα πως σταματά την εσωτερική ανάπτυξη παιχνιδιών για το Stadia, καθιστώντας την cloud based υπηρεσία game-streaming πλήρως εξαρτώμενη από παιχνίδια άλλων developers και εκδοτών.

Το Stadia είχε λανσαριστεί το 2019, μαζί με μια εσωτερική μονάδα ανάπτυξης παιχνιδιών, η οποία προοριζόταν να φτιάχνει παιχνίδια για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα/ υπηρεσία. Ωστόσο, όπως μετέδωσε το Reuters, η εταιρεία ανακοίνωσε τη Δευτέρα πως κλείνει τη συγκεκριμένη μονάδα λόγω του υψηλού κόστους που προϋποθέτει η ανάπτυξη παιχνιδιών που προσελκύουν χρήστες.

«Η δημιουργία κορυφαίων παιχνιδιών εκ βάθρων απαιτεί πολλά χρόνια και σημαντικές επενδύσεις, και το κόστος αυξάνεται εκθετικά» σημείωσε ο Φιλ Χάρισον, αντιπρόεδρος και general manager του Google Stadia, σε σχετικό blogpost.

Ο Χάρισον επίσης ανέφερε πως η Τζέιντ Ρέιμοντ, επικεφαλής του Stadia Games and Entertainment θα αποχωρούσε από την εταιρεία για να κυνηγήσει άλλες ευκαιρίες.

Το Stadia είδε εκτόξευση των χρηστών του τον περασμένο χρόνο, αφού η Google έδωσε δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης δύο μηνών στην premium έκδοσή του για gamers που ήταν κλεισμένοι στα σπίτια τους λόγω της πανδημίας Covid-19.

Δείτε ακόμη

Nike: Τι πραγματικά συμβαίνει με τον πολυεθνικό κολοσσό που… ΔΕΝ φεύγει από την Ελλάδα

Και τα Zara μπαίνουν τελικά στη «μάχη» του click inside

«Γάμος» Intecontinental – Yes Hotels: Τι σχεδιάζει ο Mr ΑΒΑΞ Χρήστος Ιωάννου