Ο κόσμος της αυτοκινητοβιομηχανίας βρίσκεται σε μια περίοδο άνευ προηγουμένου αλλαγής σε κάθε χώρα που ερεύνησαν τα στελέχη της OC&C Strategy Consultants, αλλά η στάση των χωρών ποικίλλει έναντι της κινητικότητας, των ηλεκτρικών οχημάτων, των online πωλήσεων, των αυτόνομα κινούμενων οχημάτων αλλά και των συνδρομητικών υπηρεσιών.

Στην έρευνα της OC&C Strategy Consultants αποδεικνύεται ποιες χώρες υιοθετούν τις αλλαγές και ποιες παραμένουν κολλημένες σε έναν περισσότερο παραδοσιακό κόσμο.

Πάντως σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας πάνω από το 80% των οδηγών σε κάθε χώρα εξακολουθούν να βλέπουν το αυτοκίνητο ως απαραίτητο μέσο μετακίνησης, και για την πλειοψηφία η οδήγηση είναι μια δραστηριότητα που απολαμβάνουν, ενώ μόλις το 5% των οδηγών οδηγούν μόνο επειδή «πρέπει».

Σε κάθε περίπτωση, ο κορωνοϊός βοήθησε στην ενίσχυση της σημασίας του αυτοκινήτου, αν και τα χιλιόμετρα έχουν μειωθεί:

-Το 40% των οδηγών στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιταλία δήλωσαν ότι ο κορωνοϊός αύξησε την πεποίθησή τους ότι πλέον είναι ζωτικής σημασίας το να έχουν δικό τους αυτοκίνητο.

-Το 53% των μη οδηγών δήλωσε ότι σίγουρα θα αγοράσει ένα αυτοκίνητο στο μέλλον, έναντι 38% το 2019, καταγράφοντας αύξηση 15%.

Η ισχυρή ζήτηση για οχήματα θα συμβάλει στην ενίσχυση της λιανικής πώλησης αυτοκινήτων και θα οδηγήσει την τάση στην μετάCOVID εποχή, αναφέρει η έρευνα.

Επίσης το μεγαλύτερο εμπόδιο για τους καταναλωτές που θέλουν να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είναι η τιμή απόκτησής του.

Από τους καταναλωτές που είναι πιθανό να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό όχημα, το 69% δήλωσε ότι δεν θα πληρώσει πάνω από 500 δολ. επιπλέον σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο, σύμφωνα με το σενάριο που δεν υπάρχει κρατική επιδότηση.

Να σημειωθεί ότι, στην έρευνα η οποία διεξήχθη το δίμηνο Δεκεμβρίου – Ιανουαρίου έλαβαν μέρος πάνω από 7.500 καταναλωτές από Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Κίνα, Ιταλία, Γερμανία και Γαλλία.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto