Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διεισδύουν στις ζωές μας και είναι θέμα χρόνου στο να εξελιχθούν στο νέο καθεστώς της αυτοκίνησης.

Το φυτίλι, ωστόσο, που πυροδοτεί τη μελλοντική κυριαρχία τους δεν αφορά κάποια μεταβολή στις προτιμήσεις του αυτοκινητικού κοινού, αλλά μια τεχνολογική επανάσταση.

Ακόμα και αν αυτή υποδαυλίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2.

Απειλούμενοι από τσουχτερά πρόστιμα, οι κατασκευαστές ανακοινώνουν πως το μέλλον τους είναι άρρηκτα συνυφασμένο με την ηλεκτροκίνηση. Μπορεί η συντριπτική πλειονότητα των οδηγών να δυσανασχετεί με τη νέα τάξη πραγμάτων, εναλλακτική οδός, όμως, φαίνεται πως αγνοείται.

Μόλις πρόσφατα η Fiat ανακοίνωσε πως μέχρι το 2030 θα παράγει αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Το ίδιο ορόσημο έθεσε και η Ford, αφού είχαν προηγηθεί –μεταξύ άλλων- οι Volvo, MΙΝΙ, η Alpine και Jaguar Land Rover.

Η ηλεκτρική επέλαση, λοιπόν, έχει ήδη αρχίσει, με τις εταιρείες να λανσάρουν κατά ριπάς μοντέλα σχετικής τεχνολογίας, αποκηρύσσοντας τα θερμικά μοτέρ.

Το 2020, παρόλο που οι παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκίνητων ήταν μειωμένες κατά σχεδόν 20% -ελέω κορωνοϊού – τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κέρδισαν σημαντικό έδαφος.

Το περασμένο έτος οι πωλήσεις τους ανήλθαν σε 3,2 εκατ. μονάδες, αριθμός που μαρτυρά αύξηση της τάξεως του 43% συγκριτικά με το 2019.

Αντίστοιχη είναι η εικόνα και κατά τους πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους, με τα ηλεκτρικά να γνωρίζουν όλο και μεγαλύτερη ζήτηση.

Διαβάστε περισσότερα στο newsauto

Διαβάστε ακόμα:

Νέα αναβαθμισμένη εφαρμογή για το e- παράβολο

Κτηματολόγιο: Ως τον Δεκέμβριο του 2022 χωρίς πρόστιμα οι εκπρόθεσμες δηλώσεις

Στέφανος Τσιτσιπάς: Πόσα χρήματα κέρδισε στο Roland Garros