Οι ελλείψεις στα καύσιμα οι οποίες μεταξύ άλλων δημιουργούν ουρές αναμονής στα πρατήρια υγρών καυσίμων, ανάγκασαν τους Ινδούς να κάνουν delivery με άλογα.

Βίντεο που διακινήθηκε στα social media, εμφανίζει τον άνδρα να κινείται σε πολυσύχναστο δρόμο της Χιντεραμπάντ, στα νότια της Ινδίας, με τη χαρακτηριστική κόκκινη τσάντα της εφαρμογής online παραγγελιών στην πλάτη του.

«Δεν υπάρχει βενζίνη για τη μηχανή μου. Περίμενα τρεις ώρες στην ουρά. Έφυγα επειδή ήρθε παραγγελία, αλλά χωρίς καύσιμα» εξηγεί ο διανομέας του Zomato που ένευε στους κατάπληκτους περαστικούς πάνω από το άλογό του.

Το χάος που έχει προκληθεί οφείλεται σε μια μια σύντομη απεργία των οδηγών φορτηγών που προκάλεσε ελλείψεις στην αγορά και κυκλοφοριακή συμφόρηση στους δρόμους των πόλεων.

Οι οδηγοί φορτηγών διαμαρτύρονταν για έναν προτεινόμενο νομοσχέδιο που προβλέπει υψηλά πρόστιμα και 10ετείς ποινές φυλάκισης για περιστατικά εγκατάλειψης θυμάτων τροχαίων. Ωστόσο, μετά τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης να συνομιλήσει μαζί τους προτού προχωρήσει στην ψήφιση του νομοσχεδίου, σταμάτησαν την απεργία.

Πάντως, το περιστατικό υπογραμμίζει τις προκλήσεις και τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι διανομείς παράδοσης τροφίμων στην Ινδία, όπου οι εταιρείες συχνά προσπαθούν για γρήγορους χρόνους παράδοσης για να παραμείνουν ανταγωνιστικές.

Ορισμένες εταιρείες εφαρμογών τροφίμων έχουν λανσάρει επιλογές παράδοσης 10 λεπτών, πυροδοτώντας ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια και την ευημερία των οδηγών που πλοηγούνται σε πόλεις με κυκλοφοριακή συμφόρηση. Παρά τους ισχυρισμούς από εταιρείες ότι οι αντιπρόσωποι παράδοσης δεν πιέζονται από αυστηρές προθεσμίες, η χαοτική φύση των ινδικών δρόμων εγείρει ερωτήματα σχετικά με τη σκοπιμότητα και τον αντίκτυπο τέτοιων υπηρεσιών ταχείας παράδοσης.

Ως απάντηση στις ανησυχίες για την ασφάλεια, κάποιες εταιρείες σχεδιάζουν να λάβει προληπτικά μέτρα προσθέτοντας έναν αριθμό τηλεφώνου στις τσάντες παράδοσης. Αυτή η πρωτοβουλία στοχεύει να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να αναφέρουν περιπτώσεις υπερβολικής ταχύτητας ή αλόγιστης οδήγησης από αντιπροσώπους. Ενώ οι εταιρείες ισχυρίζονται ότι το προσωπικό παράδοσης δεν ανταμείβεται για έγκαιρες παραδόσεις ούτε τιμωρείται για καθυστερήσεις, η ευρύτερη συζήτηση σχετικά με τις συνθήκες εργασίας και τις πιέσεις που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στον τομέα της παράδοσης στον ανταγωνιστικό κλάδο παραμένει σε εξέλιξη.

Διαβάστε ακόμη

Από τον Μάρτιο οι τίτλοι ιδιοκτησίας για τις καταπατημένες δημόσιες εκτάσεις

Συνάντηση Στουρνάρα με επικεφαλής ευρωπαϊκών θεσμών – Μπουχ (SSM): Οι ελληνικές τράπεζες έχουν σημειώσει πρόοδο

Επίδομα παιδιού – Α21: Κλείνει η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ