Αύξηση κατά 24% κατέγραψαν τα κέρδη της Alphabet, της μητρικής της Google το β΄τρίμηνο, από τις διαφημίσεις, αφού η εταιρεία συνεχίζει να προσελκύει τους χρήστες και τους διαφημιστές στις υπηρεσίες της.

Αναλυτικότερα, τα καθαρά κέρδη της Alphabet αυξήθηκαν στα 4,88 δισ. δολ. ή 7 δολ. ανά μετοχή στο β΄τρίμηνο, από 3,93 δισ. δολ. ή 4,93 δολ. ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα. Εξαιρουμένων ορισμένων παραγόντων, η Alphabet ανακοίνωσε κέρδη 8,42 δολ. ανά μετοχή, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για κέρδη 8,04 δολ. ανά μετοχή.

Η Google συνεχίζει να κινείται ανοδικά, εν μέρει επειδή η εταιρεία ήταν σε θέση να προσεγγίσει τους διαφημιστές και τους χρήστες, καθώς αυτοί στρέφονται σε κινητές συσκευές περισσότερο παρά στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Επίσης, το λογισμικό Android στα smartphones δίνει προβάδισμα στη Google χάρη στη γρήγορη και αποτελεσματική μηχανή αναζήτησης αλλά και άλλες υπηρεσίες σε περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο συσκευές, ενώ η εταιρεία πληρώνει την Apple προκειμένου να κάνει το Google την προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης και στα iPhones.

Η Google κατέχει το 31% του συνόλου των 187 δισ. της διαφημιστικής αγοράς.