Διεθνή

«Κόντρα» Γουόρεν Μπάφετ – Κλάους Σβαμπ για την κλιματική αλλαγή

  • newsroom


Ο Αμερικανός δισεκατομμυριούχος είχε δηλώσει στο παρελθόν πως οι εταιρείες πρέπει να επικεντρώνονται στην αύξηση κέρδους για τους μετόχους και να μην επενδύουν σε κοινωνικά προβλήματα, όπως η κλιματική αλλαγή

Στο παρελθόν, ο επιτυχημένος επενδυτής Γουόρεν Μπάφετ, είχε δηλώσει πως οι εταιρείες πρέπει να επικεντρωθούν στη δημιουργία κέρδους για τους μετόχους και να μην επενδύουν σε κοινωνικά προβλήματα όπως η κλιματική αλλαγή. «Αυτά είναι τα χρήματα των μετόχων» έχει αναφέρει χαρακτηριστικά.

Οι συγκεκριμένες δηλώσεις του Αμερικανού δισεκατομμυριούχου τράβηξαν την προσοχή του Κλάους Σβαμπ, εκτελεστικού προέδρου του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ ο οποίος τόνισε μάλιστα πως θα ήθελε κάποια στιγμή να «συζητήσει» με τον Μπάφετ επί του θέματος.

Σύμφωνα, μάλιστα, με το BusinessInsider, ο Σβαμπ δήλωσε χαρακτηριστικά πως εάν του δινόταν η ευκαιρία, θα έλεγε στον Μπάφετ: «Κοιτάξτε, ειδικά εσείς επειδή ξέρετε πολύ καλά τι συμβαίνει στον ασφαλιστικό κλάδο, θα έπρεπε να εμπλακείτε πιο ενεργά σε θέματα ESG, θέματα δηλαδή που σχετίζονται με το περιβάλλον, την κοινωνία και την εταιρική  διακυβέρνηση, γιατί μπορεί αυτά τα προβλήματα να πλήξουν ανεπανόρθωτα την ασφαλιστική σας επιχείρηση μια μέρα και όσα δηλώνετε τώρα να σας γυρίσουν μπούμερανγκ». 

Μπορεί ο Μπάφετ να έχει ξοδέψει περίπου 30 δισεκατομμύρια δολάρια σε ανεμογεννήτριες και σχετικές υποδομές στην Αϊόβα, αλλά σύμφωνα με τα όσα ο ίδιος έχει δηλώσει αυτό οφείλεται μόνο σε πίστωση φόρου παραγωγής.

Από την άλλη, ο Σβαμπ υποστηρίζει πως προκειμένου κάποιος να θεωρείται καλός και επιτυχημένος διαχειριστής σήμερα, το μυστικό είναι «να καταφέρει να πετύχει την πολυπόθητη ισορροπία μεταξύ μετόχων και ενδιαφερομένων. Όποιος δεν δίνει έμφαση σε αυτά που επιθυμούν οι ενδιαφερόμενοι κινείται σε λάθος μονοπάτια.» τόνισε.

Διαβάστε ακόμη

Φίλιππος Αλκαλάι: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μονόδρομος για τη ναυτιλία

Μια εξαγορά ρουμάνικης ασφαλιστικής με τις ευλογίες της Εκκλησίας της Ελλάδος 

Αυτή είναι η εναλλακτική πρόταση αντί για τα διαφημιστικά «cookies» της Google