Η Lacoste, η εμβληματική γαλλική μάρκα η οποία ιδρύθηκε το 1933 από τον θρύλο του τένις, Ρενέ Λακόστ και τον Αντρέ Ζιλιέ, έχει καταφέρει να ξεχωρίσει στο «παγκόσμιο πρωτάθλημα» μόδας.

Με το χαρακτηριστικό πράσινο λογότυπο σε σχήμα κροκόδειλου, η Lacoste που έχει τις ρίζες της στα αθλητικά ρούχα αποτελεί συνώνυμο του στυλ και της κομψότητας. Η διάσημη εταιρεία συνεχίζει ακόμη και σήμερα, να αιχμαλωτίζει το κοινό αφού συνδυάζει την πολυπλοκότητα, την καινοτομία και την αθλητική λάμψη. 

Ο οραματιστής ιδρυτής

Ο Ρενέ Λακόστ, ο οραματιστής ιδρυτής της Lacoste, ήταν ένας διάσημος τενίστας και ένας πραγματικός πρωτοπόρος στον κόσμο της μόδας. Γεννημένος το 1904 στη Γαλλία, ο Λακόστ διέθετε εξαιρετικό ταλέντο και πάθος για το τένις από νεαρή ηλικία. Η αφοσίωσή του και η επιμονή του στο γήπεδο του χάρισε το παρατσούκλι «ο κροκόδειλος», ένα παρατσούκλι που αργότερα έμελλε να γίνει το όνομα της εταιρείες που θα ίδρυε. 

Το ταξίδι του Λακόστ για να δημιουργήσει τη δική επιχείρηση, ξεκίνησε όταν έβαλε στοίχημα με τον αρχηγό της ομάδας του. Σε περίπτωση που κέρδιζε τον επόμενο αγώνα του, θα αγόραζε μια βαλίτσα από δέρμα κροκόδειλου που είχε δει σε μια βιτρίνα. Αν και έχασε σε αυτό το παιχνίδι, η αποφασιστικότητα και η μαχητικότητα του τράβηξαν την προσοχή του αμερικανικού Τύπου, ο οποίος τον ονόμασε «ο κροκόδειλος» σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το therichest.

Εμπνευσμένος από το παρατσούκλι του, ο Λακόστ προσπάθησε να δημιουργήσει μια μάρκα που θα ενσάρκωνε την επιμονή και το στυλ που συνδέονται με τον κροκόδειλο. Σε συνεργασία με τον Αντρέ Ζιλιέ, ιδιοκτήτη μιας εξέχουσας γαλλικής εταιρείας, ο Λακόστ ξεκίνησε το εγχείρημά του στη μόδα. Η αποστολή τους ήταν να σχεδιάσουν αθλητικά ρούχα που συνδύαζαν τη λειτουργικότητα με μια εκλεπτυσμένη αισθητική, καλύπτοντας τις ανάγκες των αθλητών διατηρώντας παράλληλα την αίσθηση της κομψότητας.

Επανάσταση στα αθλητικά ρούχα

Το 1933, ο Λακόστ και ο Ζιλιέ παρουσίασαν την επαναστατική δημιουργία τους – το μπλουζάκι πόλο Lacoste. Αυτό το εμβληματικό ρούχο κατασκευάστηκε από βαμβάκι που αναπνέει και διέθετε μοναδικό γιακά με ραβδώσεις και κοντά μανίκια. Ο σχεδιασμός της μπλούζας πόλο επέτρεπε την εύκολη κίνηση στο γήπεδο του τένις, καθιστώντας την αλλαγή του παιχνιδιού στα αθλητικά ρούχα.

Το λανσάρισμα της μπλούζας πόλο Lacoste σηματοδότησε μια καμπή στη βιομηχανία της μόδας. Ήταν η πρώτη φορά που μια επωνυμία εμφανίστηκε στο εξωτερικό ενός ρούχου, με το χαρακτηριστικό κροκόδειλο λογότυπο κεντημένο στο στήθος σύμφωνα με τη Lacoste. Αυτή η τολμηρή κίνηση ξεχώρισε τη Lacoste από τους ανταγωνιστές της και καθιέρωσε τη μάρκα ως σύμβολο κύρους και ποιότητας.

Με τα χρόνια, η Lacoste επέκτεινε τη γκάμα των προϊόντων της για να συμπεριλάβει μια ευρεία γκάμα ρούχων, υποδημάτων, αξεσουάρ και αρωμάτων. Από κλασικά μπλουζάκια πόλο μέχρι προσαρμοσμένα κοστούμια, από άνετα αθλητικά παπούτσια μέχρι κομψές τσάντες, η Lacoste προσφέρει μια ολοκληρωμένη συλλογή που καλύπτει τις διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις των πελατών της.

Η στρατηγική τιμολόγησης της Lacoste αντανακλά τη δέσμευσή της να παρέχει προϊόντα υψηλής ποιότητας. Ενώ η μάρκα τοποθετείται στην πολυτελή κατηγορία, προσφέρει επίσης, μια σειρά από πιο προσιτές επιλογές, εξασφαλίζοντας προσβασιμότητα σε μια ευρύτερη καταναλωτική βάση. Το εύρος τιμών ποικίλλει ανάλογα με την κατηγορία προϊόντος, τα χρησιμοποιούμενα υλικά και την πολυπλοκότητα του σχεδιασμού.

Η επιτυχία της Lacoste είναι εμφανής στα αξιοσημείωτα μεγέθη πωλήσεών της. Μόνο το 2005, η μάρκα πούλησε σχεδόν 50 εκατομμύρια προϊόντα Lacoste σε περισσότερες από 110 χώρες. Αυτή η παγκόσμια απήχηση και η ευρεία δημοτικότητα έχουν εδραιώσει τη θέση της Lacoste ως μάρκας δισεκατομμυρίων δολαρίων. Το 2017, η Lacoste έχρησε στον Νόβακ Τζόκοβιτς, έναν από τους πιο ακριβοπληρωμένους αθλητές στον κόσμο, ως πρεσβευτή της επωνυμίας. Το πενταετές συμβόλαιο με τον Τζόκοβιτς αποτιμάται στα 9,4 εκατομμύρια δολάρια ετησίως. Το 2012, η ​​Maus Frères SA, μια οικογενειακή επιχείρηση που ιδρύθηκε στη Γενεύη, εξαγόρασε τη Lacoste για ένα τεράστιο ποσό ύψους 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Σήμερα, η Lacoste έχει επεκταθεί σε 98 χώρες με πάνω από 1100 καταστήματα. Καθώς η εταιρεία ατενίζει το μέλλον, συνεχίζει να εξελίσσεται και να προσαρμόζεται στο συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο της μόδας. Η μάρκα παραμένει προσηλωμένη στις βασικές της αξίες της κομψότητας, του σπορ και του διαρκούς στυλ, ενώ αγκαλιάζει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα.

Από το ταπεινό ξεκίνημά της στο γήπεδο του τένις μέχρι την παγκόσμια παρουσία της σήμερα, η Lacoste παρέμεινε πιστή στις ρίζες της, ενώ αγκαλιάζει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της βιομηχανίας της μόδας. Με το εμβληματικό λογότυπο – κροκόδειλο που συμβολίζει την κομψότητα, την αθλητική τελειότητα και το διαρκές στυλ, η Lacoste συνεχίζει να προσελκύει πελάτες σε όλο τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Τιμολόγια: Χαμηλότερες τιμές ρεύματος τον Μάιο για τους καταναλωτές

Ρόμπυ Μπουρλάς (Public): Πέρυσι αρωγός στους καταναλωτές ήταν το κράτος, φέτος πρέπει να βοηθήσουμε εμείς

Πλειστηριασμοί: Βγαίνουν στο σφυρί και «σήματα» για… μπύρες (pic)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ