Η Moet Hennessy, η μονάδα ποτών του ομίλου ειδών πολυτελείας LVMH, ανακοίνωσε τη Δευτέρα την εξαγορά μεριδίου 50% στο brand σαμπάνιας του γνωστού ράπερ Jay-Z, Armand de Brignac, της τελευταίας μάρκας πολυτελείας που προσπαθεί να «διευρύνει την ελκυστικότητά της» μέσω ενός διάσημου προσώπου.

«Είμαι περήφανος που καλωσορίζω την οικογένεια Arnault μέσα από αυτήν τη συνεργασία», δήλωσε ο τραγουδιστής του «Empire State of Mind», αναφερόμενος στον Bernard Arnault, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της LVMH, της μεγαλύτερης εταιρείας πολυτελείας στον κόσμο.

Οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας, οι οποίοι αναφέρθηκαν νωρίτερα από την Wall Street Journal, τους Financial Times και τους New York Times, δεν αποκαλύφθηκαν, σύμφωνα με το Reuters.

Ιστορικές μάρκες πολυτελείας σε όλο τον κόσμο έχουν επιτύχει συμφωνίες συνεργασίας με διασημότητες, επιδιώκοντας να προσελκύσουν νεότερους πελάτες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η σύζυγος του Jay-Z, ποπ σταρ Beyonce, που έχει ήδη εμπλακεί στην μάρκα αθλητικών ειδών Ivy Park.

Πέρυσι, η εταιρεία καλλυντικών Coty συμφώνησε να αγοράσει μερίδιο 20% στην εταιρεία καλλυντικών της Kim Kardashian West, KKW, παρόλο που νωρίτερα αυτό τον μήνα η LVMH σταμάτησε την συνεργασία της με τα ρούχα Fenty της ποπ σταρ Rihanna.

 

Διαβάστε ακόμα

Σε Πεύκη, Δάφνη και Κολωνό επεκτάθηκε το efood Market – Ποιοι είναι οι επόμενοι σταθμοί

Donkey Hotels o νέος «παίκτης» στη φιλοξενία από τον όμιλο Ιωάννου

Mate Rimac: Ποιος είναι ο «Έλον Μασκ των Βαλκανίων» με το ηλεκτρικό supercar των 2 εκατ.