Το «ξεκαθάρισμα» των επαγγελματικών email κατά τη διάρκεια των διακοπών των εργαζομένων «θεωρείται σχεδόν πάντα μια κακή κίνηση», δήλωσε ο Ζάκαρι Βέινερ, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας μάρκετινγκ Emerging Insider Communications.

«Μόλις ανοίξει αυτό το κουτί της Πανδώρας, συνήθως αναγκάζεσαι να ανταποκριθείς, να σβήσεις φωτιές, ξοδεύοντας άθελά σου ώρες και ώρες», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Ωστόσο, περίπου το 84% των εργαζομένων δηλώνει πως «πέφτει» στη συγκεκριμένη παγίδα. Περισσότερο από το 70% ανέφερε ότι ελέγχει μηνύματα από τρεις ή περισσότερες πλατφόρμες – όπως το Teams, το Slack και το WhatsApp – κατά την περίοδο της καλοκαιρινής άδειας, αποκαλύπτει ο σύμβουλος ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, Τζο Ρόμπινσον.

Όπως μεταδίδει το CNBC, σύμφωνα με τη συγκεκριμένη έρευνα, που διεξήχθη τον περασμένο Απρίλιο, το 25% των εργαζομένων αποφεύγει τις διακοπές προκειμένου να μην βρεθεί αντιμέτωπο με μια πληθώρα ηλεκτρονικών μηνυμάτων αφού επιστρέψει στο γραφείο. Το 34% έχει μειώσει τις ημέρες των διακοπών για τον ίδιο λόγο ενώ το 87% τάσσεται υπέρ μιας εταιρικής πολιτικής για αποσύνδεση μετά την εργασία, εκτός από περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.

Η Mercedes-Benz Group, επιτρέπει στους εργαζομένους να διαγράφουν αυτόματα τα εισερχόμενα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενώ βρίσκονται σε διακοπές, είπε. Σύμφωνα με τον Ρόμπινσον, το 95% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα υποστήριζε μια παρόμοια πολιτική στις εταιρείες τους. Σημειώνεται πως ο Ρόμπινσον συμβουλεύει τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν καθορισμένες πολιτικές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ιδανικά αυτές που δίνουν στους εργαζόμενους την άδεια να μην ελέγχουν το email στις διακοπές.

Τι να κάνετε για να απαλλαγείτε από το άγχος των αδιάβαστων email κατά τη διάρκεια των διακοπών;

1. Ενεργοποιήστε την αυτόματη απάντηση «εκτός γραφείου»

Θα μπορούσατε να ενεργοποιήσετε την ρύθμιση για αυτόματη απάντηση που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία, η οποία θα ήταν σύμφωνη με το χρονοδιάγραμμα των διακοπών σας. Ταυτόχρονα, συμπεριλάβετε και στοιχεία επικοινωνίας ενός συναδέλφου για επείγοντα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

2. Επιλέξτε έναν «συνεργάτη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου»

Ένας «συνεργάτης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου» λύνει πολλά προβλήματα, δήλωσε ο Τζακ Άντεργουντ, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας λογισμικού παράδοσης Circuit.

3. Σίγαση ειδοποιήσεων

«Κάντε αυτή τη χάρη στον εαυτό σας», αναφέρει η Κρίστι Πάιρτζ, επικεφαλής μάρκετινγκ της εταιρείας συμπληρωμάτων Paradigm Peptides.

4. Μην απαντήσετε (αν δεν χρειάζεται)

Τα email πολλαπλασιάζονται διαρκώς. «Εξοικονομείτε περίπου 18 λεπτά με κάθε email που δεν στέλνετε», είπε ο Ρόμπινσον.

Διαβάστε ακόμη

Ιστορικές φωτογραφίες – Ο Αλεν Γκίνσμπεργκ και τα ιερά τέρατα της γενιάς των beatniks

Λίστες μεγαλοφειλετών: στο φως τα στοιχεία όσων χρωστούν και δεν ρυθμίζουν

Ο πιο περιζήτητος ανθοπώλης στον κόσμο – Ενας flower-artist που δημιουργεί έργα Τέχνης

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ