Η παρουσίαση του νέου εταιρικού πλάνου Ford Model e, ενός κλάδου ο οποίος θα ασχολείται με την εξυπηρέτηση και τη γενικότερη προώθηση των ηλεκτρικών σχεδίων της Ford, έφερε ξανά στην επιφάνεια μία παλιά ιστορία που συνδέει το όνομα “e” με την Tesla.

Όταν ξεκινούσε ο Μασκ να δημιουργεί την γκάμα των αυτοκινήτων, ήταν προφανές ότι είχε ένα “χαριτωμένο” σχέδιο στο μυαλό του.

Μετά τα Model S και Model X, του έλειπε το Model E και το Model Υ ώστε να σχηματιστεί η λέξη “SEXY”.

Σε μία συνέντευξη που είχε δώσει το 2014 στο CNN Money, ο Μασκ είχε πει ότι αφού έχουμε τα γράμματα S και X, μάλλον θα έχουμε και το γράμμα Ε.

Εκείνη την εποχή η Tesla προσπάθησε να κατοχυρώσει το όνομα Model E, αλλά βρήκε σθεναρή αντίσταση από τη Ford, η οποία είπε ότι το όνομα θύμιζε πολύ το Model T.

Δηλαδή, το αρχικό μοντέλο της εταιρίας και τον πυρήνα της ιστορίας της, εκεί από όπου ξεκίνησαν όλα.

Ο Ελον βρήκε τη λύση με την ονομασία Model 3, με το αριθμητικό 3 να θυμίζει αρκετά το e, ιδίως όταν τοποθετείται μέσα σε μία ενιαία λέξη τύπου “S3XY”.

Eκείνη την εποχή η Ford δεν γνώριζε αν θα χρησιμοποιούσε το όνομα “e” σε κάποιο αυτοκίνητό της, αν και θεώρησε σωστό να το προστατεύσει για μελλοντική χρήση.

Και τώρα ήρθε η ώρα του, σε αυτή τη νέα δομή της εταιρίας, με τη Ford Model e να ασχολείται με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τη Ford Blue να ρίχνει το βάρος της στα συμβατικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Πάντως, είτε με το “e” είτε με το “3” ο Μασκ έκανε τη δουλειά του, και κατάφερε να ξεπεράσει τη Ford και όλες τις μεγάλες αμερικάνικες εταιρίες.

Και αυτό στις μπίζνες είναι “S3XY”, έτσι κι αλλιώς…

Διαβάστε ακόμη:

Ο φόβος για νέες κυρώσεις στον ενεργειακό τομέα απογειώνει τις τιμές

Σπάνε κάθε ρεκόρ οι τιμές ηλεκτρικής ενέργειας (πίνακας) (upd)

Ποιος είναι ο μοναδικός άνθρωπος στον πλανήτη που μπορεί να επηρεάσει τον Πούτιν