«Ζήσαμε μια δύσκολη διετία την περίοδο 2020-21, από εκείνες που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ», επισημαίνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ Χάρης Σαχίνης, λέγοντας ότι όσο δύσκολη ήταν άλλο τόσο ήταν και ενδιαφέρουσα.

«Μάθαμε να αντιμετωπίζουμε έκτακτες καταστάσεις χωρίς να παραλείπουμε αναγκαίες κινήσεις που προετοιμάζουν το μέλλον», σημειώνει. Ειδικά πέρυσι, η ΕΥΔΑΠ επικεντρώθηκε στα μεγάλα θέματα που καθορίζουν τη μελλοντική πορεία της. Λύθηκε η πολύχρονη εκκρεμότητα της σύμβασης με το Ελληνικό Δημόσιο, που συνιστούσε ένα μεγάλο βάρος για την εταιρεία, και έγιναν αποφασιστικά βήματα για την αναδιοργάνωση της οργανωτικής δομής, που πλέον ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των καιρών.

Η ΕΥΔΑΠ, αθόρυβα και αποτελεσματικά, γίνεται καθημερινά όλο και περισσότερο εταιρεία του μέλλοντος αντιμετωπίζοντας φανερές αλλά και αφανείς προκλήσεις.

Εχουν γίνει μεγάλα βήματα σχετικά με τον μετασχηματισμό της εταιρείας, τη βελτίωση του τρόπου λειτουργίας, την εξοικονόμηση δαπανών, με τα οποία η εταιρεία ενδυναμώνει το επίπεδο υπηρεσιών με τους καταναλωτές και πετυχαίνει καλύτερη εξυπηρέτηση και βέλτιστη διαχείριση υδάτινων πόρων. Κι όλα αυτά συμβαίνουν ενώ ταυτόχρονα αυξάνονται οι καταναλωτές που εξυπηρετούνται. Η ΕΥΔΑΠ επεκτείνεται σε νέες περιοχές όπως η Ανατολική Αττική, προσφέροντας σε περισσότερους πολίτες συνθήκες βελτιωμένης ποιότητας ζωής.

Αυτή η διπλή προσπάθεια αναβάθμισης του τρόπου λειτουργίας της επιχείρησης, αλλά και εξυπηρέτησης περισσότερων καταναλωτών βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος όλης της εταιρείας. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Χάρης Σαχίνης επισημαίνει την ανάγκη να αναβαθμιστεί η ΕΥΔΑΠ σε πρότυπο εταιρείας του ευρύτερου δημόσιου τομέα.

Η ανάπτυξη της χώρας, όπως αναφέρει, χρειάζεται επιχειρήσεις που να αποτελούν υπόδειγμα στον τρόπο λειτουργίας τους και αυτό τον ρόλο οφείλουν να υπηρετούν και οι εταιρείες του ευρύτερου δημόσιου τομέα.

Χρειαζόμαστε, όπως επισημαίνει, εταιρείες νέου τύπου στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, που θα είναι αποτελεσματικές στη λειτουργία τους και θα δημιουργούν αξία. Εταιρείες που προσελκύουν κεφάλαια και κάνουν επενδύσεις, που ανοίγονται στον ανταγωνισμό και αναπτύσσονται. Εταιρείες που δίνουν προτεραιότητα στον πελάτη και παράλληλα διαμορφώνουν ένα δίκαιο και δυναμικό εργασιακό περιβάλλον. Αυτή την ισορροπία, επισημαίνει η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ, θέλω να κατακτήσουμε στην πράξη.

Στην προσπάθεια αυτή γίνονται ήδη σημαντικά βήματα και με την τεχνολογική αναβάθμιση της λειτουργίας της ΕΥΔΑΠ. Στο πλαίσιο αυτό προωθείται η ψηφιακή τεχνολογία σε κάθε τομέα λειτουργίας.

Εξυπνοι μετρητές θα υπολογίζουν με ακρίβεια την κατανάλωση νερού, αλλά θα προσφέρουν κι άλλες υπηρεσίες, η διαχείριση των υδάτινων πόρων θα γίνεται με ψηφιακά εργαλεία και με στόχο το μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα, ενώ τα λύματα της αποχέτευσης θα επιστρέφουν καθαρά στη φύση.

Γι’ αυτό η εταιρεία αποτελεί τον ορισμό της εταιρείας από τον τομέα της κυκλικής οικονομίας, καθώς εξελίσσεται σε επιχείρηση που αξιοποιεί τους υδάτινους πόρους με σεβασμό στο περιβάλλον. Οι προκλήσεις όμως του μέλλοντος είναι εδώ. Η εταιρεία δεν αρκεί να έχει στόχους, ούτε να αναβαθμίζει τη λειτουργία και τις δεξιότητες του προσωπικού, χρειάζεται να εκπαιδεύσει και το κοινό.

Οι πελάτες καλούνται να πληρώνουν τους λογαριασμούς ηλεκτρονικά, να εγγραφούν στην υπηρεσία eBill, να δοκιμάσουν την εφαρμογή EydApp. Ούτε αυτή η πρόκληση είναι εύκολη, ωστόσο υπάρχει η αίσθηση ότι θα δώσει την ευκαιρία στους πελάτες να αντιληφθούν ότι βελτιώνεται η εξυπηρέτησή τους. Ισως είναι μία ακόμα ευκαιρία της ελληνικής κοινωνίας να αξιοποιήσει τα εργαλεία που διαθέτει ώστε να απαιτεί καλύτερη εξυπηρέτηση.

Η ΕΥΔΑΠ έλυσε τις εκκρεμότητες του παρελθόντος έχοντας πάντα το βλέμμα στο μέλλον. Η διοίκηση της εταιρείας δεν παραλείπει να επισημάνει ότι ο σχεδιασμός της αποβλέπει στην προώθηση της ανάπτυξης που είναι προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος με επίκεντρο τους καταναλωτές, τους εργαζομένους, την κοινωνία, το περιβάλλον.

Διαβάστε ακόμη

Πότε και πώς θα τελειώσει η κρίση στα κρυπτονομίσματα; Οι ειδικοί απαντούν

Μύλοι Αλλατίνη: Η δεύτερη ευκαιρία για το ιστορικό ακίνητο της Θεσσαλονίκης (pics)

«Λίφτινγκ» στη φορολογική ενημερότητα για να «παρακρατά» λιγότερα η εφορία