Όλα τα ρεκόρ ετοιμάζεται να «σπάσει» σε διαφημιστικά έσοδα το Super Bowl της ερχόμενης Κυριακής, 11 Φεβρουαρίου, καθώς υπολογίζεται ότι τα κορυφαία επιχειρηματικά brand της αμερικανικής και όχι μόνο αγοράς θα δαπανήσουν συνολικά 650 εκατ. δολάρια για να διασφαλίσουν ένα από τα «χρυσά» διαφημιστικά σποτ του αγώνα.

Το Super Bowl, ήτοι ο μεγάλος τελικός του δημοφιλέστερου αθλήματος στις ΗΠΑ, του αμερικανικού φούτμπολ, προσελκύσει σταθερά εκατομμύρια τηλεθεατές με αποτέλεσμα να είναι το πρώτο σε τηλεθέαση event κάθε χρόνο στη χώρα και το δεύτερο παγκοσμίως σε ετήσια αθλητικά γεγονότα, πίσω μόνο από τον τελικό του Τσάμπιονς Λινγκ. Η υψηλή τηλεθέαση δημιουργεί ένα τεράστιο ανταγωνισμό ανάμεσα στις επιχειρήσεις για ένα κομμάτι της διαφημιστικής πίτας, με αποτέλεσμα οι τιμές να φτάνουν σε ιλιγγιώδη επίπεδα.

Φέτος, σύμφωνα με την παγκόσμια διαφημιστική εταιρεία Dentsu, το Super Bowl 2024 που θα διεξαχθεί στο πάντα λαμπερό Λας Βέγκας, αναμένεται να αγγίξει νέο ρεκόρ διαφημιστικών εσόδων, με τον μέσο όρο τιμής για μόλις 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου να αγγίζει τα 7 εκατ. δολάρια.

Ανάμεσα στα brands που έχουν διασφαλίσει μια θέση στη λίστα είναι η BMW, η Doritos, η Nerds, η Budweiser και η Michelob Ultra, η Uber Eats, η Unilever, η T-Mobile, η Booking.com και η Microsoft για την προβολή του νέου εργαλείου τεχνητής νοημοσύνης Copilot.

Προφανώς η Paramount, που έχει φέτος τα δικαιώματα μετάδοσης στις ΗΠΑ για το CBS και το Nickelodeon, «τρίβει» αντιστοίχως τα χέρια της ικανοποιημένη από τα εκτιμώμενα κέρδη. Υπολογίζεται πως τα διαφημιστικά έσοδα θα ξεπεράσουν συνολικά τα 650 εκατ. δολάρια.

Πέρα από το ποσό αυτό οι επιχειρήσεις εκτιμάται πως θα δαπανήσουν εκατομμύρια δολάρια για την παραγωγή στοχευμένων διαφημίσεων με αφορμή το αθλητικό event, για όλα τα παραδοσιακά media και τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Θα επιστρατεύσουν δε, και διασημότητες από τον αθλητικό και καλλιτεχνικό κλάδο, από τον Λίονελ Μέσι και την Τζένιφερ Άνιστον έως τον Κρίστοφερ Γουόκεν, τον Τζέισον Μομόα και την Τίνα Φέι.

Ειδικοί του διαφημιστικού κλάδου προσβλέπουν και στα οφέλη που θα προκύψει από το φαινόμενο που ακούει στο όνομα Τέιλορ Σουίφτ.

Ο φετινός τελικός θα βρει αντιμέτωπους τους San Francisco 49ers με τους νυν πρωταθλητές, τους Kansas City Chiefs και στην ομάδα των τελευταίων ανήκει ο Τράβις Κέλσι, η προσωπική σχέση του οποίου με τη διάσημη ποπ σταρ αποτελεί από μόνο του τεράστια πηγή ενδιαφέροντος και διαφήμισης.

Μάλιστα η δεδομένη παρουσία της Τέιλορ στο γήπεδο έχει προσελκύσει επίσης αρκετά brands, μαζί βέβαια με τους αναρίθμητους φαν της, στους οποίους περιλαμβάνονται γυναίκες και νεαρότεροι τηλεθεατές, διευρύνοντας έτσι ακόμη περισσότερο την απήχηση του αγώνα.

Διαβάστε ακόμη

Το σχέδιο για να αντιμετωπιστεί η στεγαστική κρίση – Ποια μέτρα και προγράμματα έρχονται

Μιχαηλίδου: Στις 24.000 οι εκκρεμείς συντάξεις – Εκκαθαρίστηκαν 780.000 σε 28 μήνες

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ