Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης συμμετείχε και το 2022 στην World Travel Market London, μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τουρισμού σ’ όλο τον κόσμο.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής προβολής του προορισμού ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης υλοποίησε μία ιδιαίτερη καμπάνια παρουσίασης της Θεσσαλονίκης.

Για 15 μέρες η Θεσσαλονίκη διαφημίζεται σε 30 λονδρέζικα λεωφορεία. Oxford Circus, Piccadilly Circus, Liverpool Street Station, Bank Station, Kensington High Street, Knightsbridge Station, Hyde Park Corner, Buckingham Palace Road, Westminster Bridge, London Bridge, St Paul’s είναι μόνο κάποιες από τις στάσεις που διέρχεται η «Thessaloniki» με την πλατεία Αριστοτέλους και τον Λευκό Πύργο στη διαφημιστική αφίσα.

Η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Βούλα Πατουλίδου δήλωσε σχετικά:

«Το Λονδίνο πέρα από τους Άγγλους που είναι σημαντική αγορά τουριστών για την Ελλάδα, είναι κέντρο διερχομένων πολιτών απ’ όλο τον κόσμο. Στοχεύουμε σε όλους. Κάθε δράση που υλοποιούμε αποφέρει αποτελέσματα. Πριν από λίγο καιρό φιλοξενήσαμε 38 Βρετανούς influencers και opinion leaders σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας.

Στη συνέντευξη τύπου στην WTM η διευθύντρια του γραφείου ΕΟΤ κ. Σκαρβέλη μας παρουσίασε τον κ. Kash Bhattacharya, έναν από τους 38 influencers και opinion leaders, γνωστό ως budgettraveller. Ήρθε στη Θεσσαλονίκη για 4 μέρες και όπως δήλωσε, μαγεμένος από την πόλη, παρέτεινε τη διαμονή του για ένα μήνα. Στοχευμένα, συντεταγμένα, συνεργατικά ενδυναμώσαμε την «Thessaloniki» στην τουριστική αγορά του Λονδίνου».

Mε στόχο την ενίσχυση της αγοράς της Αγγλίας ο Οργανισμός έχει υλοποιήσει μέσα στο 2022 το project «London Calling Thessaloniki Cooking», διαφημιστική καμπάνια σε 41 στάσεις του Μετρό του Λονδίνου, digital καμπάνια για τη γαστρονομία και δημοσιεύσεις σε σημαντικά Βρετανικά έντυπα όπως η εφημερίδα Guardian.

Επίσης, συμμετείχε στο Φεστιβάλ Γαστρονομίας του National Geographic Traveler, διοργάνωσε press trip για τοn δημοσιογράφο του Greentraveller, κ. Richard Hammond, ενώ φιλοξένησε 38 Βρετανούς Influencers και opinion leaders προκειμένου να προβάλουν τους προορισμούς στο βρετανικό κοινό και την αρθρογράφο της βρετανικής εφημερίδα The Times, Nina Caplan προκειμένου να εξερευνήσει τον οινικό πλούτο της Θεσσαλονίκης.

Διαβάστε επίσης

Πώς η Ελλάδα μετατρέπεται σε εξαγωγέα πράσινης ενέργειας στην Ευρώπη (χάρτης)

Ο «πόλεμος» των σιτηρών: Ποιος είναι ο ισχυρός άνδρας των λιπασμάτων που κινεί τα νήματα στο Κρεμλίνο

Μουντιάλ στο Κατάρ: Πολύ «χρυσό» για να το μποϊκοτάρουν τα διάσημα brands