Η Tesla δημιούργησε τεράστιες προσδοκίες με το ηλεκτρικό pick-up Cybertruck, όμως η πραγματικότητα ως τώρα αποδεικνύεται πολύ διαφορετική από το αφήγημα. Παρά την τεράστια απήχηση κατά την πρώτη ανακοίνωση του μοντέλου, οι παραδόσεις παραμένουν απογοητευτικά χαμηλές.

Τον Οκτώβριο του 2023, ο Έλον Μασκ ανακοίνωσε θριαμβευτικά πως το Cybertruck είχε ξεπεράσει το φράγμα του 1 εκατομμυρίου κρατήσεων. Η είδηση πυροδότησε ενθουσιασμό στα social media και τα forums, με χιλιάδες χρήστες να ονειρεύονται το ατσάλινο, «φουτουριστικό» pick-up.

Ωστόσο, μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2025, είχαν παραδοθεί μόλις 46.096 οχήματα. Το conversion rate από κράτηση σε πραγματική αγορά έμεινε κάτω του 5%, παρά το χαμηλό κόστος κράτησης (100 ή 250 δολάρια), κάτι που υποδηλώνει περιορισμένη πραγματική ζήτηση.

Προτεραιότητα το Model Y – Στο περιθώριο το Cybertruck

Μέσα στο 2025, η Tesla φάνηκε να αναθεωρεί τις προτεραιότητές της. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, μεταφέρθηκε προσωπικό από τη γραμμή παραγωγής του Cybertruck στο Model Y, το οποίο εξακολουθεί να είναι το πιο εμπορικό και κερδοφόρο μοντέλο της εταιρείας.

Ο Μασκ κοιτά ήδη αλλού: Στη ρομποτική επανάσταση

Κατά τη διάρκεια εσωτερικής συνάντησης τον Μάρτιο, ο Μασκ φάνηκε να αφήνει πίσω του το Cybertruck. Η προσοχή του στράφηκε στο νέο πρότζεκτ: το ανθρωποειδές ρομπότ Optimus. Οραματίστηκε τη μαζική παραγωγή του με στόχο 5.000 μονάδες εντός 2025 και, με χαρακτηριστική υπερβολή, μίλησε ακόμη και για 100 εκατομμύρια ρομπότ ετησίως, κάνοντας λόγο για «λεγεώνες» που θα αλλάξουν τον κόσμο.

Παρά το ιδιαίτερο design, το θωρακισμένο αμάξωμα και τις τεχνολογικές καινοτομίες του, το Cybertruck φαίνεται να αντιμετωπίζει προκλήσεις στην παραγωγή, υψηλό κόστος, και αμφιβολίες από το κοινό. Η Tesla δεν έχει καταφέρει να ξεκλειδώσει τη μαζική αποδοχή του, την ώρα που η αγορά κινείται με γοργούς ρυθμούς σε πιο προσιτές και πρακτικές λύσεις.

Η Tesla και ο Μασκ έχουν ήδη κατακτήσει τη θέση τους στην ιστορία της τεχνολογίας. Το ερώτημα είναι αν το Cybertruck θα μείνει στη μνήμη ως ορόσημο καινοτομίας ή ως μια ακόμη φιλόδοξη ιδέα που έμεινε στα λόγια. Με την προσοχή πλέον στραμμένη στα ρομπότ, ίσως το ατσάλινο pick-up περάσει στα ψιλά γράμματα της ιστορίας της Tesla.

Διαβάστε ακόμη

Ρεύμα: Ένα εκατ. πελάτες έφυγαν από το πράσινο τιμολόγιο, για μπλε και κίτρινους «προορισμούς» (γράφημα)

Axia: Σήμα ανόδου για τις ελληνικές τράπεζες – Έως και 47% το upside – Οι νέες τιμές στόχοι

Unilever: Αύξηση πωλήσεων λόγω τιμών και premium ζήτησης

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα