Αίσθηση προκάλεσε προ ημερών o υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης, αναφέροντας πως η κυβέρνηση έχει ήδη κάνει κινήσεις ώστε να διεκδικήσει τη μεγάλη επένδυση της VW στην Ελλάδα.

Όμως τι πρέπει να κάνει η Κυβέρνηση για να φέρει τη VW, ή οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία και τις χιλιάδες θέσεις εργασίας, στη χώρα μας;

Να θυμίσουμε πως ο γερμανικός κολοσσός αποφάσισε να επενδύσει πάνω από 1,5 δις ευρώ στη γειτονική Τουρκία, όπου μέσω ενός νέου εργοστασίου, θα δημιουργούνταν 4.000 θέσεις εργασίας για αρχή. Η εν λόγω μονάδα θα αναλάμβανε την κατασκευή των VW Passat & Skoda Superb από το 2022.

Ωστόσο, η εισβολή των Τούρκων στη Συρία και η γενικότερη αναταραχή στην περιοχή φαίνεται πως προβλημάτισαν τους ιθύνοντες της φίρμας, οι οποίοι πάγωσαν τα σχέδια τους. Το αποτέλεσμα; Οι «μνηστήρες» του εργοστασίου αυξήθηκαν και πολλές χώρες των Βαλκανίων παρουσιάστηκαν να διεκδικούν αυτή τη μεγάλη επένδυση.

Όμως τι ζητάνε οι αυτοκινητοβιομηχανίες για να προχωρήσουν σε μία τέτοια τεράστια επένδυση σε μία χώρα; Τι πρέπει να κάνει η Ελληνική Κυβέρνηση για να πετύχει το στόχο αυτό; Οι εμπειρίες μας ανά τα ταξίδια μας σε εργοστάσια αυτοκινήτων σ’ όλο τον κόσμο, η ανταλλαγή απόψεων με υψηλόβαθμα στελέχη που κινούν τα νήματα της αυτοκινητοβιομηχανίας κ.λπ., μας έχουν κάνει σαφή τη βάση που θέλουν οι εταιρείες για να κάνουν μία μεγάλη επένδυση σε μία χώρα…

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ