Επίσημη πρεμιέρα σήμερα για την ΠΛΑΣΙΟ Computers στις λευκές συσκευές με τα εγκαίνια του καταστήματος στην Πέτρου Ράλλη, στου Ρέντη να είναι προγραμματισμένα για το βράδυ.

Όπως τόνισαν κατά τη διάρκεια ενημέρωσης οι κ.κ. Γιώργος και Κώστας Γεράρδος πλέον η αλυσίδα θα προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων στους πελάτες της έχοντας πάντα ως βάση την τεχνολογία.

«Έξυπνο σπίτι χωρίς ηλεκτρικές συσκευές δεν νοείται και εμείς θέλουμε να είμαστε ο νούμερο ένα προορισμός για το έξυπνο σπίτι» σημείωσε ο Αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Κώστας Γεράρδος έπειτα από μία μικρή ξενάγηση εκπροσώπων του Τύπου στο νέο κατάστημα. Το τελευταίο διαθέτει ειδικά διαμορφωμένους χώρους για την πώληση οικιακών ηλεκτρικών συσκευών με ιδιαίτερη έμφαση να δίνεται στον τομέα του «έξυπνου» και διασυνδεδεμένου σπιτιού. Όπως τόνισε μάλιστα ο κ. Γεράρδος εξειδικευμένοι υπάλληλοι της εταιρείας θα αναλαμβάνουν επίσης να κάνουν μελέτες και να προβαίνουν στην εγκατάσταση και διασύνδεση των συσκευών του «έξυπνου» σπιτιού.

Μάλιστα ενδιαφέρον στοιχείο είναι το γεγονός πως το Πλαίσιο ξεκινά τη διάθεση των συσκευών Amazon Alexa και Google Home που ενσωματώνουν τους ψηφιακούς βοηθούς της Amazon και της Google. Βέβαια η επικοινωνία προς το παρόν γίνεται στα αγγλικά. Οι δύο συσκευές ωστόσο αναμένεται να παίξουν καταλυτικό ρόλο στη διασύνδεση των συσκευών.

Επένδυση 15 εκατ.

Η συνολική επένδυση της επέκτασης στις «λευκές» συσκευές ανέρχεται στα 15 εκατ. ευρώ και, όπως επεσήμανε ο Πρόεδρος της εταιρείας Γιώργος Γεράρδος αποτελεί τη συνέχεια της νέας, περισσότερο επιθετικής στρατηγικής που ξεκίνησε να υλοποιεί από πέρυσι η γνωστή αλυσίδα.

Για την επέκταση των δραστηριοτήτων η εταιρεία έχει προχωρήσει σε 40 προσλήψεις, αυξάνοντας τον αριθμό των απασχολούμενων της σε περίπου 1.350 ενώ περίπου 180 εργαζόμενοι εκπαιδεύτηκαν πάνω στο νέο κόνσεπτ.

Παράλληλα έχουν δημιουργηθεί νέες υποδομές, όπως το καινούριο κέντρο υποδομής, αλλά και νέες υπηρεσίες, ιδίως όσον αφορά τον τομέα της σύνδεσης, επίδειξης και συντήρησης προϊόντων και κυρίως των «έξυπνων» συσκευών.

Όπως αποκάλυψε ο Κώστας Γεράρδος η προσπάθεια της ΠΛΑΙΣΙΟ να εισέλθει στην αγορά των λευκών συσκευών ξεκίνησε πριν από 5 χρόνια. Ωστόσο ο όγκος των προϊόντων και οι απαιτήσεις σε υποδομές που υπήρχαν κατέστησαν εφικτό μόλις σήμερα την ενεργοποίηση του σχεδίου. Όπως τόνισε η σχετική απόφαση ελήφθη μετά από έρευνες αγοράς που έδειξαν ότι οι πελάτες της αλυσίδας αντιμετωπίζουν θετικά την κίνηση αυτή, ιδίως καθώς οι συσκευές θα είναι «έξυπνες» και «διασυνδεδεμένες».

Τα καταστήματα και το online

Εκτός του καταστήματος στο Ρέντη, λευκές συσκευές διατίθενται και μέσα από τα καταστήματα στη Δάφνη, τη Μεταμόρφωση, τη Αγία Παρασκευή και την Καλαμαριά. Πρόκειται για τα μεγαλύτερα καταστήματα της αλυσίδας. Το πλάνο είναι στη σχετική λίστα να προστεθούν και άλλα από τα συνολικά 23 καταστήματα του δικτύου, όμως, απαιτείται να υπάρχει διαθέσιμος χώρος. Ιδιαίτερη έμφαση πρόκειται να δοθεί στη διάθεση των λευκών συσκευών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.plaisio.gr, όπου αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν ήδη πάνω από 500 videos που επεξηγούν τα σχετικά προϊόντα. Μάλιστα, αναφέρθηκε ότι ενώ γενικώς το 8%-9% των πωλήσεων του Πλαίσιου προέρχεται από το ηλεκτρονικό κατάστημα, η εκτίμηση είναι πως το ποσοστό αυτό θα είναι υψηλότερο όσον αφορά τις λευκές συσκευές.

Σύμφωνα με τον Κώστα Γεράρδο, η αγορά των «λευκών» οικιακών ηλεκτρικών συσκευών έχει μία αξία της τάξεως των 550 εκατ. ευρώ και αυτή τη στιγμή είναι ελάχιστοι οι «παίκτες» που κινούνται σε αυτήν. Εμφανίστηκε δε σίγουρος ότι απ’ την «αναμπουμπούλα» που θα υπάρξει στο α’ εξάμηνο του 2020 με το σχεδιαζόμενο «γάμο» Public και Media Markt το Πλαίσιο θα τα καταφέρει.

Όπως σημείωσε ο στόχος είναι το Πλαίσιο να διαφοροποιηθεί προσφέροντας καλύτερη εμπειρία στον πελάτη ενώ ήδη έχει δημιουργήσει και ευνοϊκότερους όρους για τους πελάτες του, προσφέροντας εγγύηση χαμηλότερης τιμής αλλά και πρόγραμμα δόσεων χωρίς κάρτα.

Αν και απέρριψε το ενδεχόμενο μαζικών προσφορών, ο κ. Γεράρδος τόνισε ότι θα διατίθενται και 25 συσκευές private label με την αλυσίδα να δημιουργεί δύο νέες εμπορικές επωνυμίες, τις Nuvelle και Kendrix. Η πρώτη κυρίως στις μικροσυσκευές και η δεύτερη στις μεγάλες λευκές συσκευές.