Με ανάρτηση που έκανε την Τρίτη στο twitter ο δισεκατομμυριούχος διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Έλον Μασκ, αποκαλύπτει πως κάποτε είχε σκεφτεί να πουλήσει την επιχείρησή και μάλιστα όχι κάπου τυχαία αλλά …στην Apple.

Τι πραγματικά συνέβη;

Δείτε τι ακριβώς έγραψε στο twitter: 

«Κατά τη διάρκεια των πιο δύσκολων ημερών του προγράμματος για την παραγωγή του Model 3, είχα πλησιάσει τον Τιμ Κουκ, Ceo της Apple, για να συζητήσουμε την πιθανότητα να αγοράζε την Tesla, μάλιστα στο 1/10 της σημερινής μας αξίας. Αρνήθηκε ακόμη και να έρθει στη συνάντηση.»

 

Το 2018, ο δισεκατομμυριούχος είχε παραδεχτεί δημοσίως ότι η αυτοκινητοβιομηχανία ήταν σκέτη «κόλαση» σύμφωνα με το CNBC. 

Για κάποιο διάστημα χρειάστηκε ακόμη και να κοιμάται στο εργοστάσιο μέχρι να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που αντιμετώπιζε η εταιρεία σχετικά με τη μαζική παραγωγή του Model 3.

Αποκάλυψε επίσης ότι η Tesla κατά τη διάρκεια της φάσης εκκίνησης του Model 3 φλέρταρε με την χρεοκοπία κάτι το οποίο δεν έγινε ποτέ γνωστό από την επιχείρηση.

Ακόμη, ο Μασκ δεν δίστασε να κάνει παρατηρήσεις σχετικά με την τεχνολογία που αναπτύσσει η Apple και συγκεκριμένα για τις μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου – λιθίου που σύμφωνα με πληροφορίες η Apple αναπτύσσεται για χρήση σε οχήματα.

«Παράξενο, αν είναι αλήθεια», έγραψε ο Μασκ.

«Η Tesla χρησιμοποιεί ήδη φωσφορικό σίδηρο για αυτοκίνητα μεσαίας εμβέλειας που κατασκευάζονται στο εργοστάσιό μας στη Σαγκάη. Ίσως εννοούσαν κύτταρα συνδεδεμένα μεταξύ τους, όπως λειτουργεί ήδη η μπαταρία μας; Πάντως αυτό που περιγράφουν είναι πολύ αδύναμο.»

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Μασκ ασκεί έντονη κριτική στην Apple.

Το 2015, δήλωσε πως «Αν δεν μπορέσεις να εργαστείς και να ανταπεξέλθεις στην Tesla τότε πας και δουλεύεις για την Apple».

Τον Ιούλιο του 2018, η Apple προσέλαβε τον επικεφαλής μηχανικό της Tesla, Ντάγκ Φιλντ. Ο Φιλντ εργαζόταν και παλαιότερα στην Apple.

Διαβάστε ακόμη

Ο (φως φανάρι) κ. Λαζαρίδης που κανόνιζε τα… Κουτσοραντεβού και το μπαλαούρο που έρχεται 

Cosco: Με επιστολή της στο υπ. Ναυτιλίας απαντά στους επικριτές της για τις επενδύσεις στο λιμάνι του Πειραιά

Ο δανεισμός της Ελλάδας και οι υποχρεώσεις πληρωμών το 2021