Με πάνω από 200 εκατομμύρια συνδρομητές, το Netflix είναι ο απόλυτος κυρίαρχος του streaming, τουλάχιστον για την ώρα. Η εξέλιξη της εταιρείας, από ένα άσημο startup στα τέλη της δεκαετίας του 90’, σε έναν από τους σημαντικότερους παίκτες ολόκληρης της βιομηχανίας του θεάματος σήμερα, είναι πραγματικά εντυπωσιακή.

Τι επιφυλάσσει, λοιπόν, το μέλλον του Netflix; Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Axios και του The Information, τουλάχιστον μέρος της απάντησης σε αυτό το ερώτημα είναι τα βιντεοπαιχνίδια. Όπως αναφέρουν τα ξένα μέσα ενημέρωσης, ο γίγαντας του streaming έχει αρχίσει την αναζήτηση για ένα υψηλόβαθμο στέλεχος το οποίο θα ηγηθεί την εξάπλωση του στον κόσμο του gaming.

Το τι ακριβώς θα κληθεί να κάνει αυτό το στέλεχος παραμένει, ακόμη, άγνωστο, μα η λογική λέει πως οποιοσδήποτε και να είναι ο στόχος, δεν θα επιτευχθεί εύκολα. «Πιστεύω πως θα προσπαθήσουν και πιστεύω πως θα αποτύχουν», εκμυστηρεύτηκε στο Business Insider ο Michael Pachter, αναλυτής σε θέματα της βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών.

Πράγματι, ο συγκριμένος επιχειρηματικός χώρος είναι σκληρός και η ανάμειξη σε αυτόν φέρνει αυξημένο ρίσκο, ακόμη και για προηγουμένως επιτυχημένα στούντιο ή και τεχνολογικές εταιρείες με εξαιρετικά βαθιές τσέπες.

Εκατοντάδες εκατομμύρια έχουν επενδυθεί από την Google, την Facebook και την Amazon, στις προσπάθειες τους να εισχωρήσουν στην αγορά των βιντεοπαιχνιδιών, αλλά κανένα από τα τρία μεγαθήρια δεν έχει καταφέρει να εδραιωθεί σε αυτήν.

Μόλις 14 μήνες λειτούργησε το Google Stadia Gaming, το πρόγραμμα της Google υπεύθυνο για την εξέλιξη πρωτότυπων παιχνιδιών, πριν την διακοπή του, τον Φεβρουάριο του 2021. Από την μεριά του, στην σύντομη ως τώρα ζωή του, το Amazon Luna, μία πλατφόρμα streaming παιχνιδιών παρόμοια με την υπηρεσία που το Netflix προσφέρει για ταινίες και σειρές, δεν έχει τραβήξει την προσοχή πολλών «gamers».

Ένα από τα προνόμια που έχει το Netlix είναι η ιδιοκτησία πολυαγαπημένων πνευματικών ιδιοκτησιών, με τρανταχτό παράδειγμα την σειρά «Stranger Things», οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την δημιουργία παιχνιδιών. Αλλά μία βιβλιοθήκη γεμάτη με αγαπημένα προϊόντα δεν εγγυάται την επιτυχία, όπως είχε αποδείξει η Disney, με τις ακόμη πιο εντυπωσιακές πνευματικές ιδιοκτησίες της.

Έχοντας παρατηρήσει την τρομερή ανάπτυξη που γνώριζε η βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών, η Disney είχε προσπαθήσει να φέρει στον κόσμο τις δικές της παραγωγές. Εδώ και πέντε χρόνια όμως, η Disney Interactive Studios, η θυγατρική της με ακριβώς αυτό τον σκοπό, αποτελεί παρελθόν.

Αντιθέτως, ο επιχειρηματικός κολοσσός ακολουθεί μια διαφορετική κατεύθυνση, δίνοντας άδειες για τις πνευματικές ιδιοκτησίες του και αφήνοντας τρίτους να φτιάξουν τα ίδια τα παιχνίδια. Αυτή η νέα προσέγγιση έχει ήδη αποδώσει καρπούς. Μέσα στα τελευταία χρόνια έχουν κυκλοφορήσει δύο εξαιρετικά επιτυχημένα παιχνίδια χτισμένα γύρω από χαρακτήρες της Disney, αλλά κατασκευασμένα από άλλα στούντιο,  το «Marvel’s Spider-Man» και το «Star Wars Jedi: Fallen Order». Με την τιμή τους να κυμαίνεται στα 60 δολάρια για το καθένα, τα δύο παιχνίδια έκαναν ξεχωριστά πάνω από ένα δισεκατομμύριο σε πωλήσεις.

Τo Netflix θα μπορούσε να ακολουθήσει μία παρόμοια τακτική ή να είναι πιο παρορμητικό και να προσπαθήσει να αγοράσει κάποιο επιτυχημένο στούντιο. Το πότε θα αποκαλυφτούν τα μελλοντικά σχέδια του Netflix σχετικά με το gaming δεν είναι γνωστό, αν και φήμες κάνουν λόγο για το 2022. Πάντως, σε ανακοίνωση της, η εταιρεία αναγνώρισε το ενδιαφέρον της για «διαδραστικές σειρές όπως το Bandersnatch ή παιχνίδια βασισμένα στο Stranger Things και το La Casa de Papel».

Διαβάστε ακόμη:

Έως 420 εκατ. ευρώ οι ενισχύσεις στις τουριστικές επιχειρήσεις

Τουρισμός για όλους: Επιδότηση έως και 100% – Ποιοι οι δικαιούχοι για δωρεάν διακοπές

Γιατί εκτοξεύονται οι τιμές των Tesla – Ο Έλον Μασκ αποκαλύπτει