Το ονομάζουν Brand Loyalty, που σε απλά ελληνικά σημαίνει “εμπιστοσύνη στη μάρκα”. Και πρόκειται για μία σημαντική κατάκτηση μιας εταιρίας μέσα στην πάροδο των χρόνων, όταν καταφέρνει να έχει το δικό της φανατικό κοινό, που την ακολουθεί τυφλά, ακόμα και αν κάποιες φορές η επιλογή δεν είναι η καλύτερη στην εκάστοτε κατηγορία.

Ο παράγοντας αυτός είναι δύσκολος να κερδηθεί και ακόμα πιο δύσκολος να διατηρηθεί στην πάροδο των χρόνων.

Είναι όμως μία ισχυρή αξία για κάθε μάρκα, καθώς της εξασφαλίζει αμέσως μία κρίσιμη μάζα αγοραστών σε κάθε νέο μοντέλο της, χωρίς να χρειάζεται να προσπαθήσει πολύ ή να ξοδέψει εκατομμύρια σε διαφημίσεις.

Η εταιρική εμπιστοσύνη είναι κάτι μετρήσιμο, και αυτό έκανε για ακόμα μια φορά η εταιρία J.D. Power’s η οποία μελέτησε τα ήθη της αγοράς των ΗΠΑ για το 2022.

Μία χρονιά εξαιρετικά δύσκολη για όλες τις εταιρίες με τα δεκάδες προβλήματα που υπήρξαν στην παραγωγή και την διάθεση στην αγορά νέων μοντέλων.

Όπως αποκαλύπτει η έρευνα, μεγάλο μέρος των αγοραστών νέων αυτοκινήτων παρέμειναν πιστοί στην μάρκα που είχαν και πριν, όχι μόνο από εμπιστοσύνη στις αξίες της εταιρίας, αλλά και γιατί ήταν πιο εύκολο να βρουν καινούργιο αυτοκίνητο και να αντικαταστήσουν το παλαιό τους.

Έτσι, στη γενική κατάταξη πάντως, και στους κατασκευαστές μαζικής παραγωγής, η Toyota παραμένει ακλόνητη στον θρόνο της με ένα 62,2% για όλες τις κατηγορίες, και ένα 63,6% για τα SUV.

Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto