«Φαντομάς» έχει γίνει ο Ελληνας crypto Βαγγέλης Τσάπας, που έχει εξαφανιστεί εδώ και δύο εβδομάδες χωρίς κανείς να γνωρίζει αν βρίσκεται στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, φεσώνοντας ακόμη και τον εμίρη του Κατάρ. Ο ίδιος, ενώ σε δηλώσεις του υποστηρίζει ότι θα επιστρέψει, δεν προσδιορίζει ούτε τον χρόνο της επιστροφής του, ούτε αποκαλύπτει ποια είναι τα θέματα που τον αναγκάζουν να παραμένει στην κρυψώνα του.

Η «εξαφάνισή» του δεν προκάλεσε ανησυχία μόνο στους κατόχους του ελληνικού κρυπτονομίσματος του οποίου υπήρξε εμπνευστής και τους παίκτες και τη διοίκηση της ομάδας μπάσκετ του Ιωνικού, αλλά εξόργισε και τον πρώην πρωθυπουργό του Κατάρ, Χαμάντ μπιν Τζασίμ μπιν Τζαμπέρ Αλ Θάνι, αφού εταιρεία συμφερόντων του συμμετείχε στη διαχείριση της τεράστιας θαλαμηγού του εμίρη.

Οι εταιρείες που είχαν αναλάβει τη διαχείριση του σκάφους δεν κατέβαλαν μισθούς στους ναυτικούς του «Al Mirqab» του εμίρη του Κατάρ, που ελλιμενίζεται μόνιμα στη μαρίνα της Ζέας. Το πλήρωμα της θαλαμηγού τελικά πληρώθηκε από καταριανή εταιρεία, ενώ ο Τσάπας προκειμένου να μη δώσει συνέχεια στις καταγγελίες του πληρώματος, όπως καταγράφονται από το «ΘΕΜΑ», κάνει λόγο για «ρήτρες εμπιστευτικότητας». Σε σχέση με το ελληνικό κρυπτονόμισμα, δικής του έμπνευσης, η τιμή του οποίου κατρακυλά μετά την «εξαφάνισή» του, υποστηρίζει ότι δεν έχει πουλήσει ούτε ένα, ενώ ισχυρίζεται ότι έχει έρθει σε συμφωνία με νέα ομάδα διαχειριστών που θα διασφαλίσει τη βιωσιμότητά του.

Επίσης, ανακοινώνει την αποχώρησή του από τον Ιωνικό, ρίχνοντας ευθύνες στο δεξί του χέρι, Χριστίνα Σκέντζιου, την οποία ο ίδιος είχε χρίσει πρόεδρο της ομάδας, υποστηρίζοντας ότι αυτή ευθύνεται για τον θόρυβο γύρω από τη συνεχιζόμενη «εξαφάνισή» του. Μολονότι ο κ. Τσάπας παραμένει μακριά από τις καθημερινές του επαγγελματικές δραστηριότητες επικαλούμενος σοβαρούς προσωπικούς λόγους, θέλησε να μιλήσει στο «ΘΕΜΑ» προκειμένου, όπως είπε, «να αποκαταστήσει την αλήθεια». Σημειώνεται ότι οι αστυνομικές αρχές παρακολουθούν διακριτικά τις εξελίξεις στην υπόθεση της «εξαφάνισής» του.

Ωστόσο, το όνομα του Βαγγέλη Τσάπα δεν φαίνεται να εμπλέκεται μόνο με το ελληνικό κρυπτονόμισμα και την πρόσφατη αποχώρησή του από τη θέση του CEO της εταιρείας, η οποία το διαχειρίζεται – τουλάχιστον βάσει της τελευταίας ανακοίνωσης της HNC COIN.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «ΘΕΜΑτος», ο Βαγγέλης Τσάπας φέρεται να είναι ο άνθρωπος πίσω από την εταιρεία Conary Holding με έδρα τα Νησιά Μάρσαλ, η οποία συνεργάζεται με την Alpha Costa Ναυτιλιακές Πρακτορεύσεις. Αυτές οι δύο εταιρείες φέρονται να είχαν αναλάβει για αρκετά χρόνια τη μισθοδοσία και την επιμέλεια των λειτουργικών αναγκών του «Al Mirqab» του πρώην πρωθυπουργού του Κατάρ.

Τα μέλη του πληρώματος του «Al Mirqab», το οποίο βρίσκεται αγκυροβολημένο στη μαρίνα Ζέας, είχαν να δουν το χρώμα του χρήματος εδώ και περίπου έναν μήνα, ενώ πρόσφατα τους ανακοινώθηκε ότι απολύονται, διότι το σκάφος πρόκειται να μεταφερθεί σε λιμάνι της Κροατίας με απόφαση των Καταριανών.

Μάλιστα, ήδη στη θέση του Ελληνα κυβερνήτη Βασίλη Σκουρλή τοποθετήθηκε Κροάτης πλοίαρχος, με τους Καταριανούς να έχουν ζητήσει από τις διαχειρίστριες εταιρείες να παραδώσουν, καθώς το πλοίο αναμένεται να αναχωρήσει σε λίγες ημέρες για Κροατία.

Το «ΘΕΜΑ» επικοινώνησε με τον πρώην καπετάνιο του «Al Mirqab» Βασίλη Σκουρλή, ο οποίος ανέφερε ότι οι οικονομικές διαφορές που είχαν προκύψει λόγω της ξαφνικής απουσίας του επιχειρηματία Βαγγέλη Τσάπα καλύφθηκαν εξ ολοκλήρου από το Κατάρ.

«Αυτό που γνωρίζω είναι ότι αποζημιώθηκε από τους Καταριανούς όλο το πλήρωμα, έστω και με καθυστέρηση. Οσο για τις οικονομικές διαφορές της διαχειρίστριας εταιρείας με τους Καταριανούς, αυτό είναι ένα ζήτημα που θα απασχολήσει τις δύο πλευρές», αναφέρει ο κ. Σκουρλής και καταλήγει τονίζοντας ότι «όλοι ψάχνουμε τον Βαγγέλη Τσάπα. Πού είναι; Πρέπει να γυρίσει και να δώσει και σε εμάς εξηγήσεις». Σημειώνεται ότι η μισθοδοσία του πληρώματος του σκάφους φτάνει τα 200.000 ευρώ τον μήνα.

Στην επικοινωνία του «ΘΕΜΑτος» με τον Βαγγέλη Τσάπα, του ζητήθηκε να τοποθετηθεί και επί του συγκεκριμένου ζητήματος. Ωστόσο εκείνος επικαλέστηκε «ρήτρες εμπιστευτικότητας που έχει υπογράψει με τους Καταριανούς», προσθέτοντας ότι ως εκ τούτου δεν είναι σε θέση να κάνει κάποια δήλωση. Για το ίδιο θέμα δεν θέλησε να μιλήσει ούτε ο συνεργάτης του Σωκράτης Χριστοφοράτος, ιδιοκτήτης της Alpha Costa.

AL MIRQAB: Θαύμα της Nαυπηγικής, με πισίνες, τζακούζι και αντιπυραυλικό σύστημα

Το «Al Mirqab» για τους γνώστες του αντικειμένου θεωρείται ένα από τα θαύματα της Nαυπηγικής. Διαθέτει δύο πισίνες, ελικοδρόμιο, τζακούζι, αίθουσα κινηματογράφου, 12 σουίτες και κόστισε 300 εκατ. δολάρια. Είναι το έκτο μεγαλύτερο σκάφος αναψυχής στον κόσμο και ένα από τα τρία ακριβότερα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ. Ναυπηγήθηκε το 2008 στο Wewelsfleth της Γερμανίας και χαρακτηρίστηκε ως το πιο σύγχρονο και πολυτελές σκάφος εκείνης της χρονιάς, σύμφωνα με το περιοδικό «Forbes». Μάλιστα διαθέτει τη δική του σελίδα στη Wikipedia.

Σχεδιάστηκε από τον διάσημο αρχιτέκτονα Τιμ Χέιγουντ και την εσωτερική διακόσμησή του ανέλαβε ο Αντριου Γουίντς, διακεκριμένος designer θαλαμηγών και γιοτ. Ιδιοκτήτης του πολυτελούς γιοτ δεν είναι άλλος από το μέλος της βασιλικής οικογένειας του Κατάρ, Χαμάντ μπιν Τζασίμ μπιν Τζαμπέρ Αλ Θάνι, με προσωπική περιουσία κοντά στα 3 δισ. δολάρια. Είναι ένας από τους πιο πλούσιους Αραβες και πρώτος ξάδερφος με τον πρώην εμίρη του Κατάρ σεΐχη Χαμάντ μπιν Χαλίφα Αλ Θάνι. Στο εσωτερικό του «Al Mirqab» οι επισκέπτες μπορούν να διακρίνουν έπιπλα σκαλισμένα στο χέρι, αναπαυτικούς καναπέδες, χαλιά Περσίας, μαρμάρινα δάπεδα και μπρούτζινες χειρολαβές, ενώ τους τοίχους του κοσμούν πίνακες διάσημων ζωγράφων, μεταξύ των οποίων έργα του Βαν Γκογκ και του Πικάσο. Κάθε κρεβατοκάμαρα διαθέτει δικό της μπάνιο, ενώ οι περισσότερες από τις δώδεκα σουίτες διαθέτουν και δικό τους μπαλκόνι στο κατάστρωμα του σκάφους.

Οσον αφορά στην ασφάλεια του σκάφους απέναντι σε εξωτερικούς κινδύνους, το «Al Mirqab» φέρεται να διαθέτει μέχρι και γερμανικό αντιπυραυλικό σύστημα, καθώς και ειδικά ραντάρ εντοπισμού των εχθρικών θέσεων.

Σημειώνεται ότι η αποχώρηση του «Al Mirqab» από την Ελλάδα και τη μαρίνα Ζέας δεν φαίνεται να σχετίζεται τόσο με τις χρονικές καθυστερήσεις στην καταβολή της μισθοδοσίας του πληρώματος και στις πιθανές οικονομικές διαφορές που φαίνεται να προέκυψαν μεταξύ του Κατάρ και των εταιρειών που διαχειρίζονταν το πλοίο.

Στελέχη της μαρίνας Ζέας αποδίδουν την αλλαγή χώρας ελλιμενισμού του σκάφους των 133 μέτρων στις όχι και τόσο καλές σχέσεις του Κατάρ με την ελληνική κυβέρνηση, μετά την υπογραφή της συμφωνίας Ελλάδας και Σαουδικής Αραβίας για τη συστοιχία των ελληνικών Πάτριοτ και της εμπλοκής στην επένδυση των Καταριανών, σε οικόπεδο 15.000 στρεμμάτων, με θέα το Ναυάγιο της Ζακύνθου.

Διαβάστε ακόμη:

Κομισιόν: Θετικό πρόσημο για την Ελλάδα – «Ναι» στην εκταμίευση της δόσης των 644 εκατ. ευρώ

Προειδοποίηση Μόμπιους για ντόμινο από τη νομισματική κρίση στην Τουρκία – Ποιες χώρες κινδυνεύουν

ΝΙΟ: Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία κάνει απόβαση στην Ευρώπη – Θα κοντράρει την Tesla;