Στο πλαίσιο του κοινωνικού έργου που επιτελεί η γραμμή καταναλωτή 1520 της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή και ενόψει της ανάγκης ενημέρωσης και αυξημένης προστασίας του καταναλωτικού κοινού και των επιχειρήσεων κατά την περίοδο που ισχύουν τα μέτρα περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, οι πάροχοι υπηρεσιών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας Cosmote και Vodafone, προέβησαν σε μείωση του κόστους κλήσεως των συνδρομητών τους προς τη γραμμή καταναλωτή 1520.

Σε σχετική ανακοίνωση από το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων σημειώνεται ότι οι δύο εταιρείες ανταποκρίθηκαν στο αίτημα του αρμόδιου υπουργού Άδωνι Γεωργιάδη και αναλυτικότερα:

  • Η εταιρεία Cosmote, για τις κλήσεις προς τη γραμμή καταναλωτή 1520 που εκκινούν από το σταθερό ή το κινητό δίκτυό της, εφαρμόζει για το χρονικό διάστημα από 1.2.2021 έως 31.12.2021, τη χαμηλότερη ενιαία χρέωση 0,19 ευρώ ανά κλήση (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), ανεξάρτητα από τον χρόνο διάρκειάς της, καταργώντας τη χρονοχρέωση
  • Η εταιρεία Vodafone, που παρείχε ήδη στους συνδρομητές της που καλούσαν στη γραμμή καταναλωτή 1520, κόστος που δεν υπερέβαινε αυτό της κλήσης προς συνήθη γεωγραφικό αριθμό σταθερής τηλεφωνίας, προέβη σε περαιτέρω μείωση ως εξής: 0,168 ευρώ/λεπτό (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και φόρου σταθερής 5%) για τους συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας, από 12.3.2021 και 0,50 ευρώ/κλήση (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) για τους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας, από 23.3.2021.

Διαβάστε ακόμη

Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα επιδότησης στην εστίαση – Ποιοι οι δικαιούχοι

Τιμή – στόχος τα 11 δολ. για την Performance Shipping της Οικογένειας Παληού

Νίκολας Νεγκροπόντε: Ο ανταγωνισμός είναι ο σύγχρονος βασιλιάς