Στην αντεπίθεση έχει περάσει η ελληνική αγορά αυτοκινήτου, όπως αποδεικνύει η άνοδος-ρεκόρ που σημειώθηκε στις πωλήσεις καινούριων IX τον Μάρτιο του 2021. Όπως σας είχε ενημερώσει πρώτο το newsauto.gr, οι συνολικές ταξινομήσεις καινούριων επιβατικών ανήλθαν σε 8.984 μονάδες, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 140% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020.

Εξίσου ικανοποιητικά ήταν και τα στοιχεία που αφορούν το Α’ Τρίμηνο του τρέχοντος έτους, όταν και ταξινομήθηκαν 23.439 μονάδες, 9,6% περισσότερες από ότι το διάστημα Ιανουάριος-Μάρτιος του 2020 (21.390 μονάδες). Ποιες είναι, όμως, οι μάρκες που οδηγούν την κούρσα των πωλήσεων φέτος, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ);

Οι πιο δημοφιλείς μάρκες στην Ελλάδα για το 2021

Στην κορυφή της λίστας φιγουράρει η Toyota με 3.349 πωλήσεις (μερίδιο 14,3%), έχοντας ως αιχμή του δόρατος το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, το τέταρτης γενιάς Yaris. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως από τις συνολικές πωλήσεις της ιαπωνικής εταιρείας, οι 1.554 αφορούν το μικρό της μοντέλο. Ή διαφορετικά, 1 στα 2 Toyota που πωλούνται φέτος στην Ελλάδα είναι Yaris.

Στη δεύτερη θέση του εμπορικού βάθρου βρίσκεται η Peugeot με 2.785 μονάδες (μερίδιο 11,9%). Η επιτυχία πιστώνεται στην τριπλέτα 208, 2008 και 3008 τα οποία κατέγραψαν 1.137, 817 και 479 πωλήσεις αντίστοιχα και καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις στα segments τους. Το 208 είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο στην κατηγορία των μικρών, ενώ το μικρομεσαίο 2008 (Ελληνικό Car Of The Year 2021) είναι το δημοφιλέστερο SUV ανεξαρτήτως segment.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto