Σε μια εποχή που οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις είναι συνεχείς σε κάθε τομέα, έχει γίνει πολύς λόγος για την αναγκαιότητα για άμεση χρήση ιδιωτικής ασφάλειας έτσι ώστε να μην εξαρτάται από την συνδρομή του κράτους. Μια συνδρομή άλλωστε που από 01/2024 τερματίζεται και στην ουσία θέτει τους επιχειρηματίες προ των ευθυνών τους.

Αναμφισβήτητα η επιλογή ενός ιδιωτικού ασφαλιστηρίου δεν είναι όπως έχουμε πει πολλές φορές μια εύκολη υπόθεση. Απαιτείται η άριστη συνεργασία με έναν ασφαλιστικό διαμεσολαβητή με του οποίου την καθοδήγηση και την συμβουλή θα μπορέσει μια επιχείρηση να προχωρήσει στην σύναψη ενός ασφαλιστηρίου με βάσει τις ανάγκες και των οικονομικών δυνατοτήτων της.

Ο ρόλος λοιπόν του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και της ασφαλιστικής εταιρίας είναι καίριος αφού θα πρέπει να εντοπίσει τον τρόπο για να πείσει τον επιχειρηματία και από υποψήφιος ασφαλισμένος, στο τέλος της ημέρας να έχει ήδη ασφαλίσει την επιχείρηση του.

Στην ουσία ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής εμφανίζεται ως πωλητής. Είναι γνωστό βέβαια ό,τι οι πιο επιτυχημένοι πωλητές στον κόσμο δεν εμφανίζονται ποτέ ως πωλητές. Αντιθέτως είναι αυτοί που πείθουν τον κόσμο γύρω τους ότι είναι ειδικοί στον τομέα τους και μπορούν να λύνουν με τον καλύτερο τρόπο τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πιθανοί πελάτες τους.

Οι υποψήφιοι πελάτες  γνωρίζουν καλά τη δουλειά τους και τι γίνεται μέσα στην επιχείρησή τους, εναπόκειται λοιπόν στον επαγγελματία που έχει αναλάβει την υπόθεση ασφάλισης της επιχείρησης να γνωρίζει τι συμβαίνει στον κλάδο και να είναι σε θέση να τους ενημερώσει για τον τρόπο διαχείρισης διάφορων θεμάτων των ανταγωνιστών τους.

Η ειλικρινή προσέγγιση του πελάτη τόσο από την ιδιωτική ασφαλιστική εταιρία όσο και από τον εκπρόσωπο της παίζει σημαντικό ρόλο στο χτίσιμο μιας σχέσης που βασίζεται στην εμπιστοσύνη και στην κατανόηση των πραγματικών αναγκών μιας επιχείρησης.

Ένα άλλο στοιχείο της επιτυχίας ενός ασφαλιστικού διαμεσολαβητή είναι πως δεν χρειάζεται να μονοπωλεί την συζήτηση, αφού δεν πρέπει να μιλάει περισσότερο από το 15% του χρόνου μιας συνάντησης. Είναι γνωστό ό,τι το να μιλάς δεν είναι αυτό που σου δίνει τον έλεγχο της συζήτησης, αντιθέτως οι ερωτήσεις είναι.

Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, η ασφάλεια των δεδομένων μιας επιχείρησης αποτελούν πρωταρχικές ανησυχίες για τους πελάτες κάτι που γνωρίζουν πολύ καλά όλες οι ασφαλιστικές εταιρίες και οι εκπρόσωποί τους.

Ένας εξίσου σημαντικός παράγοντας είναι η ικανότητα της ασφαλιστικής εταιρείας να παρέχει γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση σε μια απροσδόκητη κατάσταση. Αφού δείχνει σημάδια επαγγελματισμού και ευθύνης.

Οι ασφαλιστικές εταιρείες εστιάζουν στο να κάνουν τη διαφορά και να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών, προσφέροντας διάφορες πρόσθετες υπηρεσίες στους πελάτες τους πέρα ​​από τα συμβόλαιά τους. Αυτές οι πρόσθετες υπηρεσίες έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των ασφαλισμένων, να υποστηρίξουν τη διαχείριση κινδύνου και να βοηθήσουν σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

Σημαντικό κομμάτι βέβαια της επιτυχίας των ασφαλιστικών εταιριών είναι η γνώμη που έχουν σχηματίσει οι υποψήφιοι ασφαλισμένοι σχετικά με την οικονομική ευρωστία των ασφαλιστικών εταιρειών όπως η κεφαλαιακή διάρθρωση, η διαχείριση περιουσιακών στοιχείων και η διαχείριση κινδύνων. Το ύψος του κεφαλαίου που διαθέτουν αυτές οι εταιρείες είναι κρίσιμο για την ικανότητά τους να πραγματοποιούν πληρωμές και να εκπληρώνουν τις μελλοντικές τους δεσμεύσεις. Οπότε ο υποψήφιος ασφαλισμένος αισθάνεται την σιγουριά πως έχει στο πλάϊ του έναν δυνατό σύμμαχο για να τον στηρίξει σε ένα πιθανό κίνδυνο η ζημιά.

Συμπερασματικά η ειλικρινής διάθεση, η εμπιστοσύνη, η κατανόηση και η στήριξη σε δύσκολες καταστάσεις όπως εκείνες των φυσικών καταστροφών καθώς η φερεγγυότητα των ασφαλιστικών εταιριών αποτελούν οδηγό για την επιτυχία και την αποδοχή σε νέους και παλιούς πελάτες.

Διαβάστε ακόμη

Διάγγελμα Μπάιντεν: Χαμάς και Πούτιν θέλουν να «αφανίσουν» δημοκρατίες

Ιδιωτικές εταιρείες μπαίνουν «σφήνα» στις τράπεζες για στεγαστικά και επιχειρηματικά δάνεια

Σκυλακάκης: Επίδομα ρεύματος αλά θέρμανση στη φαρέτρα των μέτρων για το τέλος των επιδοτήσεων

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ