Ελλάδα

Δακτύλιος: Στο τραπέζι διόδια και «μπλόκο» σε παλαιά αυτοκίνητα και φορτηγά

  • newsroom


Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αποκάλυψε τι εξετάζεται για το νέο Δακτύλιο ώστε να μειωθεί η ατμοσφαιρική ρύπανση

Διόδια στο κέντρο της Αθήνας, απαγορεύσεις στην είσοδο παλαιών και ρυπογόνων αυτοκινήτων και φορτηγών, είσοδο για όλα τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης υπό το καθεστώς των μονών – ζυγών και ελεύθερη καθημερινή πρόσβαση στο κέντρο μόνο για τα ηλεκτρικά είναι μερικά από τα νέα μέτρα που έχουν πέσει στο τραπέζι των διαβουλεύσεων μεταξύ των συναρμόδιων Υπουργείων για το νέο «Καθαρό Δακτύλιο».

Ωστόσο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά» ξεκαθάρισε ότι τις επόμενες ημέρες θα εξειδικευτούν τα μέτρα που θα ληφθούν για τον Δακτύλιο και θα μπει τέλος σε εξαιρέσεις και παραθυράκια που υπάρχουν σε αυτόν ενώ σημείωσε ότι οι μεγάλες αλλαγές δεν θα γίνουν απότομα αλλά σταδιακά.

Προφανώς ο Υπουργός αναφερόταν στην απαγόρευση εισόδου των πολύ παλαιών αυτοκινήτων και φορτηγών στον Δακτύλιο καθώς σύμφωνα με πληροφορίες  πριν τεθεί σε εφαρμογή o νέος Καθαρός Δακτύλιος είναι πολύ πιθανό να δοθεί ένα εύλογο χρονικό διάστημα στους ιδιοκτήτες τους ώστε να τα αντικαταστήσουν με νεότερα ή να τα αποσύρουν από την κυκλοφορία.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών για τα μέτρα μείωσης της κίνησης στο κέντρο της Αθήνας επισήμανε ότι:

«Είναι γεγονός ότι η κίνηση στους δρόμους της Αθήνας θα σας έλεγα και σε όλες τις μεγαλουπόλεις της Ευρώπης έχει επιβαρυνθεί. Δεν είναι ελληνικό φαινόμενο αυτό. Νομίζω ότι όσοι ζούμε στο κέντρο της πόλης βιώνουμε καθημερινά μια κατάσταση που τείνει να γίνει αφόρητη. Το θέμα αυτό και εδώ πρέπει να είμαι ξεκάθαρος δεν αντιμετωπίζεται μόνο από ένα, δύο υπουργεία ή μόνο από τον δήμο και την Περιφέρεια. Νομίζω ότι χρειάζεται να κάτσουμε όλοι σε ένα τραπέζι να ενώσουμε δυνάμεις και να κάνουμε έναν σοβαρό ολοκληρωμένο σχεδιασμό. Γι’ αυτό και εμείς ως υπουργείο Μεταφορών ανακοινώσαμε ότι κάνουμε δεκτό ένα πάγιο αίτημα του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων. Που τι λέει αυτό; Απλούστατα να δημιουργηθεί ένας θεσμός έτσι ώστε όλοι αυτοί οι φορείς να μπορούν να κάθονται στο ίδιο τραπέζι και να βρίσκουν λύσεις στα προβλήματα, κάτι το οποίο γίνεται σε όλο τον κόσμο και σε όλες τις προηγμένες χώρες της Ευρώπης. Αυτό λοιπόν είναι ένα Παρατηρητήριο Μεταφορών.».

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto