Σύμφωνα με τη μελέτη Global Insurance Consumer Study της Accenture, εταιρείας παροχής υπηρεσιών προς επιχειρήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, η οποία βασίστηκε σε έρευνα άνω των 47.000 καταναλωτών παγκοσμίως, καταδεικνύει πως τα τελευταία δύο χρόνια έχει αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των ασφαλισμένων που συναινούν στην παραχώρηση δεδομένων.

«Σε μία εποχή όπου οι ασφαλιστικές εταιρίες αναπτύσσουν συνεργασίες -υποστηριζόμενες από την τεχνολογία – για τη βελτίωση της ευεξίας των πελατών τους, περίπου το 69% των καταναλωτών δηλώνει διατεθειμένο να παραχωρήσει δεδομένα σχετικά με την υγεία, την άσκηση και την οδηγική του συμπεριφορά, με αντάλλαγμα χαμηλότερες τιμές στα ασφάλιστρα, σε σύγκριση με 58% πριν από δύο χρόνια», τονίζεται χαρακτηριστικά και προστίθεται: «Επιπλέον, το 66% των καταναλωτών αναφέρει ότι είναι πρόθυμο να μοιραστεί, επίσης, δεδομένα με στόχο εξατομικευμένες υπηρεσίες για την πρόληψη τραυματισμών και απώλειας, σε σύγκριση με 54% στη μελέτη του 2019».

Την ίδια στιγμή, ωστόσο, οι ανησυχίες τους σε θέματα παρέμβασης στην ιδιωτικότητα και του αντίκτυπού της στα ασφάλιστρα έχουν αυξηθεί, ενώ η εμπιστοσύνη τους στην ικανότητα των ασφαλιστικών εταιριών να προστατεύουν τα δεδομένα τους έχει μειωθεί. Για παράδειγμα, μόνο το 32% των καταναλωτών δηλώνει ότι εμπιστεύεται τις ασφαλιστικές εταιρίες για την προστασία των δεδομένων τους, σε σχέση με το 40% στη μελέτη του 2019.

Διαβάστε τη συνέχεια στο ygeia mou