Για τους λόγους που οι οδηγοί στην Αθήνα βρίσκονται καθημερινά αντιμέτωποι με κίνηση μίλησε ο Κίμων Λογοθέτης, Σύμβουλος Διαχείρισης Κυκλοφορίας στην Περιφέρεια Αττικής.

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN, «έχουμε κίνηση και όπως είναι λογικό, αυτές τις μέρες των γιορτών παρατηρούμε μια πολύ αυξημένη κίνηση σε όλη τη διάρκεια της ημέρας και κυρίως τις απογευματινές ώρες, 15:00 – 21:00 αλλά και τώρα το πρωί, γιατί ενόψει των Χριστουγέννων, έχουμε και πολύ μεγάλες ανάγκες της εφοδιαστικής αλυσίδας. Όλα αυτά τα αγαθά που καταναλώνουμε αυτές τις ημέρες πρέπει κάπως να φτάσουν στα καταστήματα», αναφέρει αρχικά ο κ. Λογοθέτης.

Όπως τονίζει, η δική του δουλειά είναι μεταξύ άλλων να παρατηρεί την κίνηση και να παίρνει τα στοιχεία και να ρυθμίζει τα φανάρια ανάλογα.

«Ωστόσο, ούτε φανάρια, ούτε οι τροχονόμοι φταίνε για αυτή την κατάσταση που αντιμετωπίζουμε στους δρόμους. Είναι πολύ αυξημένη η χρήση του ΙΧ. Έχουν αυξηθεί πάρα πολύ τα αυτοκίνητα και φυσικά με όλους του συναρμόδιους φορείς προσπαθούμε να δώσουμε λύση. Από την πανδημία άλλαξαν τα κυκλοφοριακά δεδομένα.

Είναι τόσο πολλά τα αυτοκίνητα που αν δείτε ο άξονας Κηφισίας, Βασιλίσσης Σοφίας, Βασιλέως Κωνσταντίνου Αρδηττού είναι ένα απέραντο πάρκινγκ οχημάτων. Εκεί ούτε το φανάρι ούτε ο τροχονόμος μπορεί να δώσει λύση. Είναι τόσο πολλά τα οχήματα που έχουμε μόνιμη κατάληψη οδοστρώματος».

 

Γιατί μπλοκάρει ο Κηφισός

Για τον Κηφισό, που είναι απροσπέλαστος επίσης διαρκώς και καθημερινά, ο κ. Λογοθέτης αναφέρει: «Για τον ίδιο λόγο μπλοκάρει και ο Κηφισός. Αυτή την περίοδο και όλες οι εμπορευματικές μεταφορές γίνονται από τον Κηφισό, όχι μόνο για την Αττική αλλά για ολόκληρη τη χώρα, επομένως έχει πάρα πολύ αυξημένη κίνηση. Μπορεί να τον βρίζουμε τον Κηφισό για την συμφόρηση, αλλά όλοι τον αγαπάμε και όλοι τον χρησιμοποιούμε και η πολύ μεγάλη ζήτηση τα δημιουργεί αυτά. Υπάρχουν βέβαια περιθώρια βελτίωσης, τα οποία, σε συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς θα πρέπει να εξεταστούν το επόμενο διάστημα».

Ο ειδικός τονίζει πως: «Επειδή το κυκλοφοριακό απασχολεί πάρα πολύ, θέλει συντονισμό, θέλει προτάσεις, οι οποίες πρέπει να εφαρμοστούν άμεσα, όπως τα ΜΜΜ που είναι πολύ βασικό και θα λύσει το πρόβλημα κατά ένα πολύ μεγάλο βαθμό, με τα νέα λεωφορεία που αναμένονται το 2024».

Διαβάστε ακόμη

Η παγκόσμια ναυτιλία προετοιμάζεται για πολύμηνο «μπλόκο» στην Ερυθρά Θάλασσα (γράφημα)

Πολυνομοσχέδιο: Η αποκωδικοποίηση διατάξεων των ΥΠΕΘΟ – ΥΠΑΝ από Παπαθανάση και Σκρέκα

Prada: Νέα επένδυση $425 εκατ. στην 5th Avenue της Νέας Υόρκης

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ