search icon

Ελλάδα

Μετρό: Έλλειψη από εισιτήρια στα εκδοτήρια – Τι καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι

«Πρώτη φορά στα χρονικά οι Σταθερές Συγκοινωνίες έφτασαν σε τόσο δυσμενή κατάσταση, ώστε τα αυτόματα μηχανήματα πώλησης να τροφοδοτούνται με «ρετάλια» από ρολά εισιτηρίων, ενώ ταυτόχρονα να μην υπάρχουν λειτουργικά χάρτινα εισιτήρια για να πωλούνται στα εκδοτήρια»

Την έλλειψη λειτουργικών χάρτινων εισιτηρίων στα εκδοτήρια του Μετρό, καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του ΣΕΛΜΑ (Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών), «πρώτη φορά στα χρονικά οι Σταθερές Συγκοινωνίες έφτασαν σε τόσο δυσμενή κατάσταση, ώστε τα αυτόματα μηχανήματα πώλησης να τροφοδοτούνται με «ρετάλια» από ρολά εισιτηρίων, ενώ ταυτόχρονα να μην υπάρχουν λειτουργικά χάρτινα εισιτήρια για να πωλούνται στα εκδοτήρια».

Σύμφωνα με το Σωματείο, οι εργαζόμενοι είχαν εκφράσει την ανησυχία τους ότι τα αποθέματα λιγοστεύουν, πριν από τουλάχιστον 8 μήνες, και στρέφονται κατά της αρμόδιας Γενικής Διεύθυνσης Εταιρικής Υποστήριξης της ΣΤΑ.ΣΥ:

«Έκπληκτους μας αφήνει η ολιγωρία της καθ’ ύλην αρμόδιας Γενικής Διεύθυνσης Εταιρικής Υποστήριξης της ΣΤΑ.ΣΥ, η οποία ξεκίνησε τις διαδικασίες για παραγγελία την τελευταία στιγμή και συγκεκριμένα στις: (9/11/22 με Αριθμό Πρωτοκόλλου 15430).

Η εν λόγω Γενική Διεύθυνση, μεταξύ άλλων, έχει την αποκλειστική ευθύνη και την εποπτεία των οικονομικών, καθώς και όλων των προμηθειών της εταιρίας ΣΤΑ.ΣΥ. Μας δημιουργεί έντονο προβληματισμό το γεγονός ότι ενώ θα πρέπει να έχει σφαιρική εικόνα και άποψη επί των θεμάτων των εισιτηρίων, το αποτέλεσμα είναι να κοντεύουμε να ξεμείνουμε από χάρτινα εισιτήρια, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα την τεράστια ταλαιπωρία και ουρές για το επιβατικό κοινό στα εκδοτήρια, ενώ ταυτόχρονα υπάρχει η πιθανότητα για μια πολύ μεγάλου μεγέθους οικονομική ζημιά για την εταιρία.

Τέλος, ενημερώνουμε άπαντες πως οι εργαζόμενοι θα πράξουμε ότι χρειαστεί, προκειμένου να διαφυλάξουμε την εύρυθμη λειτουργία της εταιρίας και πως αν κριθεί απαραίτητο θα ασκήσουμε κάθε μέσο που διαθέτουμε για την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος και την προστασία τόσο των επιβατών όσο και των συμφερόντων της εταιρίας ΣΤΑ.ΣΥ.».

Διαβάστε ακόμα

Lambrook School: Αυτό είναι το θρυλικό σχολείο “κλειστό club” όπου φοιτά το αύριο της βρετανικής βασιλικής οικογένειας

Το νέο εργοστάσιο της Prada είναι ένα πράσινο έργο Τέχνης στην καρδιά της Τοσκάνης

Μητσοτάκης, στρατηγική και Ιερώνυμος, ο stealth μπίζνεσμαν που έκοψαν οι τράπεζες, το PR boy και ο Μυστακίδης

Exit mobile version