Συνεπώς, η αξιολόγηση μπορεί να γίνεται με γραπτές ή προφορικές εξετάσεις, ενδιάμεσες εξετάσεις προόδου, γραπτές εργασίες, εργαστηριακές ή κλινικές ασκήσεις, συνδυασμό διαφορετικών μεθόδων αξιολόγησης ή ακόμα και γραπτές ή προφορικές εξετάσεις με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων.

Προϋπόθεση σε όλες τις περιπτώσεις είναι να εξασφαλίζεται το αδιάβλητο της διαδικασίας.

Εάν στον Εσωτερικό Κανονισμό του προγράμματος σπουδών περιλαμβάνονται ως δυνατές περισσότερες από μία μέθοδοι αξιολόγησης, ο διδάσκων επιλέγει αυτή που θεωρεί ως καταλληλότερη για την αξιολόγηση των φοιτητών.

Διάταξη για περίπτωση «στοχοποίησης» φοιτητών

Προκειμένου να αντιμετωπιστούν τυχόν περιπτώσεις «στοχοποίησης» φοιτητών, αναφέρουν πηγές του υπουργείου Παιδείας, θεσπίστηκε διάταξη που προβλέπει, ότι εάν φοιτητής αποτύχει περισσότερες από τρεις φορές στο ίδιο μάθημα, μπορεί να ζητήσει με αίτησή του προς τον πρόεδρο του Τμήματος να αξιολογηθεί από τριμελή επιτροπή, στην οποία δεν συμμετέχει ο διδάσκων του μαθήματος.

Εάν ο πρόεδρος του Τμήματος δεν ορίσει τα μέλη της επιτροπής εντός ενός μηνός από την υποβολή της αίτησης, ο φοιτητής μπορεί να ζητήσει τον ορισμό τους από τον Κοσμήτορα της Σχολής και εάν πρόκειται για Μονοτμηματική Σχολή από τον Πρύτανη του Ιδρύματος.

Εφόσον δεν ορισθεί επιτροπή από κανένα από τα αρμόδια όργανα εντός εξήντα ημερών από την υποβολή του αιτήματος, ο φοιτητής υποβάλλει την αίτησή του στο υπουργείο Παιδείας, το οποίο ελέγχει τον Πρύτανη για τη μη υλοποίηση του αιτήματος. Επισημαίνεται, ότι η αξιολόγηση από την τριμελή επιτροπή πραγματοποιείται οποτεδήποτε εντός του ακαδημαϊκού έτους.

Διαβάστε ακόμη:

Παρατείνεται η αβεβαιότητα στην αγορά ηλεκτρισμού – Οι δύο κρίσιμες ημερομηνίες και οι ασφυκτικές πιέσεις

ΒΙΑΜΑΞ: Από τα ιστορικά made in Greece λεωφορεία, στο real estate (pics)

Αβάσιμοι και αναληθείς οι ισχυρισμοί της Τουρκίας για υπόθαλψη τρομοκρατών