Ελλάδα

SMS στο 13032: Τι γράφουμε για μετάβαση στα καταστήματα – Τι ισχύει για τα σούπερ μάρκετ

  • newsroom


O καταναλωτής για μετάβαση σε κατάστημα λιανικής, πρέπει να στέλνει μήνυμα στο 13032, αναγράφοντας το ονοματεπώνυμό του

Σε εξέλιξη βρίσκεται το μέτρο χαλάρωσης που αφορά τη μετάβαση των πολιτών στα καταστήματα για την πραγματοποίηση των αγορών τους, πάντα υπό συγκεκριμένους όρους. Πιο συγκεκριμένα, όσοι θέλουν να κάνουν τα ψώνια τους πρέπει πρώτα να έχουν κλείσει ραντεβού και να έχουν λάβει μήνυμα με την επωνυμία της επιχείρησης, τη διεύθυνση, τον ΑΦΜ, καθώς και το χρονικό διάστημα παραλαβής.

Στη συνέχεια ο καταναλωτής πρέπει να στέλνει μήνυμα στο 13032, αναγράφοντας το ονοματεπώνυμό του. Οι αγορές στα καταστήματα θα γίνονται είτε με click away είτε με click in shop, ενώ η μετακίνηση από δήμο σε δήμο επιτρέπεται για τα ψώνια στα καταστήματα. Επισημαίνεται δε, ότι υπάρχει και το χρονικό περιθώριο των 3 ώρων.

Συγκεκριμένα, όπως εξήγησε ο κ. Σταμπουλίδης, πρώτα θα πρέπει να κλείνουμε ραντεβού με το κατάστημα που θα πάμε για ψώνια και αφού λάβουμε μήνυμα από αυτό -στο οποίο θα περιγράφεται ακριβώς η ημέρα και η ώρα που έχουμε ραντεβού- στη συνέχεια θα στέλνουμε κενό μήνυμα στο 13032.

SMS στο 13033 για τα σούπερ μάρκετ

Στα σουπερ μάρκετ εξακολουθεί να υπάρχει γεωγραφικός περιορισμός, δηλαδή η μετακίνηση σε κατάστημα τροφίμων θα πρέπει να είναι εντός του ίδιου δήμου με τον τόπο διαμονής του πολίτη ή σε απόσταση έως 2 χλμ. Υπενθυμίζεται, ότι σε αυτήν την περίπτωση οι πολίτες θα πρέπει να στείλουν sms με κωδικό 2 στο 13033. Σε ό,τι αφορά στο ωράριο των καταστημάτων προβλέπεται προαιρετικό διευρυμένο ωράριο λειτουργίας από τις 7 το πρωί έως τις 8:30 το βράδυ, Δευτέρα με Σάββατο.

Διαβάστε ακόμη:

Ανατροπή με το τέλος ταξινόμησης: Αγορά καλύτερου αυτοκινήτου με λιγότερα χρήματα

e-ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ: «Ζεστό» χρήμα σε χιλιάδες δικαιούχους – Ποιοι πάνε ταμείο μέχρι τις 9 Απριλίου

Μετακίνηση από δήμο σε δήμο: Πότε επιτρέπεται τις καθημερινές – Τι ισχύει μέχρι τις 12 Απριλίου (vid)