Ολοένα και περισσότερα περιστατικά απάτης των καταναλωτών με σειρά προσφορών που αποδεικνύονται ψευδείς έρχονται στο φως της δημοσιότητας.

Πρόκειται για σούπερ μάρκετ που εξακολουθούν να παραπλανούν τους καταναλωτές με προωθητικές ενέργειες «1+1» δώρο και -50%, ενώ είναι ασύμφορες, στον βωμό του κέρδους και αδιαφορώντας για την κατάσταση και την ακρίβεια που επικρατεί, αλλά και την αδυναμία των πολιτών να αγοράσουν ακόμα και τα βασικά είδη διατροφής.

 

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του MEGA, οι προσφορές θα σταματήσουν σε όσα προϊόντα αποδεδειγμένα έχουν αυξήσει τις τιμές τους από τις 10 Ιανουαρίου και έπειτα, εκτός από τα κοντολήξιμα.

Έπειτα από έρευνα στα σούπερ μάρκετ διαπιστώθηκε πως το «γλέντι» των παραπλανητικών προσφορών… καλά κρατεί.

Διαβάστε ακόμη

«Κόκκινα» δάνεια: Στο «pipeline» deals €11 δισ. – Η ανθεκτικότητα των τραπεζών και οι προσδοκίες των servicers

Αττική Οδός: Κλειστός ο κλάδος της Δυτικής Περιφερειακής Λ. Υμηττού προς Βριλήσσια/Ελευσίνα

Ερευνα: Κερδίζουν έδαφος οι ψηφιακές πληρωμές: 7 στους 10 Έλληνες τις επιλέγουν (γράφημα + pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ