«Εάν υπήρχε το σύστημα της 717 δε θα γινόταν το ατύχημα. Το έχουν πάρει και άλλες ευρωπαϊκές χώρες, αναγνωρίζει τυχόν ανθρώπινα λάθη», κατέθεσε σήμερα ο μάρτυρας – πραγματογνώμονας της οικογένειας του άτυχου ελεγκτή που έχασε τη ζωή του στα Τέμπη.

Η κατάθεσή του δόθηκε ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου της Αθήνας, όπου συζητήθηκε σήμερα η αγωγή των συγγενών του θύματος. Με την αγωγή τους οι συγγενείς στρέφονται κατά του ΟΣΕ και της εταιρείας Hellinic Train και με αυτή ζητούν αποζημίωση 1. εκατ. ευρώ για την ηθική βλάβη και την οδύνη που υπέστησαν από την βαριά απώλεια του δικού τους ανθρώπου.

Ειδικότερα, ο πραγματογνώμονας, Επαμεινώνδας Μπούρας, ο οποίος προτάθηκε από την πλευρά της οικογένειας του θύματος, κατά τη διάρκεια της κατάθεσης αναφέρθηκε εκτενώς στο τραγικό δυστύχημα και τόνισε πως η αμαξοστοιχία intercity 62 μετά την αναχώρηση της από το σταθμό της Λάρισας «χωρίς να έχει λάβει αλλαγή με τηλεγράφημα, μπήκε στην γραμμή καθόδου, χωρίς να εφαρμοστεί ο γενικός κανονισμός».

Σύμφωνα με τον πραγματογνώμονα «ο μηχανοδηγός είναι υποχρεωμένος να ακινητοποιήσει αμαξοστοιχία». Ακόμη ο μάρτυρας κατέθεσε πως στην προκειμένη περίπτωση ο σταθμάρχης Λάρισας «δεν ενεργοποίησε την αυτόματη χάραξη ως όφειλε». «Πιστεύω» είπε ο μάρτυρας «ότι ο σταθμάρχης είχε ξεχάσει να επαναφέρει το κλειδί στην κανονική του θέση. Από ότι γνωρίζω είχε τοποθετηθεί στη θέση αυτή πριν ένα μήνα».

Τέλος, ο κ. Μπούρας κατέθεσε πως «…μέχρι την αποχώρηση από το σταθμό Λάρισας εφαρμόστηκαν οι κανόνες. Από εκεί και πέρα δεν εφαρμόστηκε τίποτα».

Διαβάστε περισσότερα στο Protothema.gr