Ελλάδα

Τροχαία: Πού έκοψε περισσότερες από 5.900 κλήσεις μέσα σε έναν μήνα

  • newsroom


Σχεδόν τρεις στις δέκα παραβάσεις αφορούσαν σε κίνηση οχήματος με υπερβολική ταχύτητα

Πάνω από 5.900 παραβάσεις βεβαίωσε η Τροχαία Στερεάς Ελλάδας τον Σεπτέμβριο του 2021 εκ των οποίων σχεδόν τρεις στις δέκα αφορούσαν σε κίνηση οχήματος με υπερβολική ταχύτητα!

Ειδικότερα η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Στερεάς Ελλάδας, βεβαίωσε 5.913 παραβάσεις εκ των οποίων οι 1.424 αφορούσαν σε υπερβολική ταχύτητα, οι 537 για παράνομη στάθμευση, οι 130 για μη χρήση κράνους, οι 114 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας κατά την οδήγηση.

Oι 71 αφορούσαν παραβάσεις ΚΤΕΟ, οι 60 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, οι 32 για αντικανονικό προσπέρασμα, οι 32 για χρήση κινητού τηλεφώνου.

Οι 28, για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, οι 23 για οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος (μέθη), οι 16 για φθαρμένα ελαστικά, οι 8 για αντικανονικούς ελιγμούς και 3.438 λοιπές παραβάσεις.

Να σημειωθεί ότι από το σύνολο των ανωτέρω παραβάσεων, οι 744 αφορούν παραβάσεις επαγγελματικών οχημάτων.

Όσον αφορά στα τροχαία ατυχήματα στους νομούς Φθιώτιδας, Βοιωτίας, Ευβοίας, Φωκίδας και Ευρυτανίας, σημειώθηκαν 47 τροχαία ατυχήματα εκ των οποίων τα 5 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα, τα 7 τροχαία ατυχήματα με σοβαρό τραυματισμό και τα 35 τροχαία ατυχήματα με ελαφρύ τραυματισμό.

Από τα τροχαία ατυχήματα – δυστυχήματα που συνέβησαν σε αστικές και αγροτικές περιοχές των ανωτέρω Νομών, καταγράφηκαν συνολικά 63 παθόντες εκ των οποίων 6 νεκροί, 9 σοβαρά τραυματίες και 48 ελαφρά τραυματίες.

Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων, όπως προέκυψε από την τροχονομική έρευνα, ήταν η απόσπαση προσοχής του οδηγού, η παραβίαση προτεραιότητας, η μη τήρηση απόστασης ασφαλείας, η υπερβολική ταχύτητα, η παραβίαση της σήμανσης και η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.

Διαβάστε ακόμη:

Προς αξιοποίηση τα τουριστικά ακίνητα του ΤΑΙΠΕΔ (pics) – Έρχονται νέες επενδύσεις

Ο πλουσιότερος όλων: Η SpaceX εκτοξεύει τον Μασκ

Ξέμειναν από εργάτες τα εργοστάσια στην Ασία – Τι σημαίνει για Nike και Adidas