Και αν ο προβληματισμός για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η ταχύτητα φόρτισης, αφού αναμφίβολα η αυτονομία μπορεί να φτάσει σε ένα συγκεκριμένο σημείο, η λύση θα δοθεί με το υδρογόνο.

Ένα υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο, πολύ απλά είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το οποίο μετατρέπει το υδρογόνο σε ηλεκτρισμό. Η διαφορά είναι ότι με το υδρογόνο η διαδικασία γέμισης του είναι ίδια με της βενζίνης και του πετρελαίου.

Το υδρογόνο αποτελεί μια προνομιακή ενεργειακή επιλογή που έχει τη δυναμική να επιφέρει επανάσταση στον τομέα της ενέργειας. Είναι ένα ανεξάντλητο και πολυμορφικό καύσιμο, το οποίο μπορεί να προέλθει από διάφορες πηγές, όπως το νερό, τα ορυκτά καύσιμα, και τη βιομάζα.

Η δυνατότητα χρήσης του ως καθαρής μορφής ενέργειας, που συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών άνθρακα, το καθιστά ιδιαίτερα ελκυστικό στο πλαίσιο των προσπαθειών για περιβαλλοντική βιωσιμότητα και μετάβαση προς μια πιο πράσινη οικονομία.

Ενώπιον της κλιματικής αλλαγής, η Ευρωπαϊκή Ένωση προωθεί φιλόδοξα σχέδια προς την ενσωμάτωση του υδρογόνου στο ενεργειακό μίγμα.

Η πολιτική πρωτοβουλία “Fit-for-55” και το εγχείρημα “RePowerEU” είναι δύο παραδείγματα αυτής της δέσμευσης, σκοπός των οποίων είναι να μετασχηματίσουν την ενεργειακή υποδομή και να καταστήσουν την Ευρώπη πρωτοπόρο στη χρήση καθαρών καυσίμων.

Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto