Ξεκίνησαν τα δοκιμαστικά δρομολόγια τα ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία διεξάγουν τα απαραίτητα «κρας τεστ» στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης προτού δοθούν στην κυκλοφορία. Τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη, θα παραμείνουν 18 ώρες στον δρόμο χωρίς επιβάτες, και θα είναι έτοιμα αφού συμπληρώσουν πρώτα τα 5.000 χιλιόμετρα.

Τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν μεταφέρουν προς το παρόν σακιά με άμμο, ώστε να υπολογιστεί το βάρος και η συμπεριφορά των οχημάτων.

Περίπου 140 ηλεκτρικά λεωφορεία στην Αθήνα και 110 στη Θεσσαλονίκη, αναμένεται να ενταχθούν άμεσα στα δρομολόγια, αντικαθιστώντας τον παλιό και ρυπογόνο στόλο. Ήδη 32 από τα 140 λεωφορεία βρίσκονται στους δρόμους της Αθήνας.

Μαλιστα, την πρόβλεψη ότι θα τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα και τα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία μάρκας Yutong θα βρίσκονται στους δρόμους της Αθήνας και Θεσσαλονίκης στα τέλη Απριλίου, επανέλαβε ο Χρήστος Σταϊκούρας.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών παραβρέθηκε στην παρουσίαση των λεωφορείων, τα οποία έχουν μήκος 12 μέτρα. Τα 140 λεωφορεία θα τεθούν στη διάθεση της ΟΣΥ (Αθήνα) και τα υπόλοιπα 110 στη διάθεση του ΟΑΣΘ (Θεσσαλονίκη).

Στη σύμβαση προβλέπεται επίσης η προμήθεια ανεξάρτητων σταθερών φορτιστών αργής φόρτισης, οι οποίοι θα τοποθετηθούν στα αμαξοστάσια της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, καθώς και 7 κινητών μονάδων (συστημάτων συσσωρευτή – ταχυφορτιστή), με κατάλληλη διαμόρφωση και εξοπλισμό για τη φορητή εξυπηρέτηση ηλεκτρικών λεωφορείων, σε περίπτωση ανάγκης επιτόπου φόρτισης.

Διαβάστε ακόμη

Ξεψαχνίζουν τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια για αδήλωτα εισοδήματα

ΕΣΕΚ: Αυξάνεται η διείσδυση των ΑΠΕ – «Απαγορευτικό» σε υδρογόνο-βιομεθάνιο

Zeljko Batistic: Το δίκτυο oπτικών ινών της United Group ξεπερνά τα 73.000 χλμ.,το μεγαλύτερο στη ΝΑ Ευρώπη

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ