Με γνώμονα την ενδυνάμωση των καταναλωτών αλλά και την ενίσχυση της διαφάνειας στην αγορά ενέργειας η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, προχωρεί στην  θέσπιση του θεσμού του Ενεργειακού Διαμεσολαβητή, ο οποίος θα παρεμβαίνει αποτελεσματικά, γρήγορα και δωρεάν για την επίλυση αστικών διαφορών με τους προμηθευτές.

Η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας από το Σεπτέμβριο του 2021 που  τέθηκε σε εφαρμογή η διαδικτυακή πλατφόρμα υποβολής παραπόνων καταναλωτών MyRae (https://my.rae.gr/)- έως σήμερα έχει γίνει αποδέκτης 7.000 παραπόνων και καταγγελιών καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.

Με την πρόθεση θέσπισης του Ενεργειακού Διαμεσολαβητή, που θα τελεί υπό την αιγίδα της, επιδιώκει να δοθεί ένα επιπλέον εργαλείο βοήθειας και υποστήριξης στον καταναλωτή.

Στο πλαίσιο αυτό η  ΡΑΕ διοργανώνει την επόμενη Τρίτη 14 Ιουνίου κλειστή διαδικτυακή Ημερίδα με θέμα την ενημέρωση της αγοράς σχετικά με την πρόθεση θέσπισης του Ενεργειακού Διαμεσολαβητή.

Στην εκδήλωση θα συμμετάσχουν εκπρόσωποι από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου, τους διαχειριστές των Δικτύων (ΔΕΔΔΗΕ, ΕΔΑ) και των καταναλωτικών οργανώσεων.