Τα αυτοκίνητα που κινούνται με συνθετικό καύσιμο εκπέμπουν τέτοια ποσότητα δηλητηριώδους οξειδίου του αζώτου (NOx) όσο και οι κινητήρες ορυκτών καυσίμων, σύμφωνα με νέες δοκιμές εκπομπών.

Τα συνθετικά καύσιμα, τα οποία είναι χημικά παρόμοια με τη βενζίνη και το diesel και είναι δαπανηρά στην παραγωγή τους, έχουν διαφημιστεί από τη βιομηχανία ορυκτών καυσίμων και τους προμηθευτές ανταλλακτικών αυτοκινήτων ως τρόπος να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής του κινητήρα εσωτερικής καύσης πέρα ​​από τους στόχους μηδενικών εκπομπών.

Ο όμιλος Green Group Transport & Environment (T&E) δήλωσε ότι οι δοκιμές επιβεβαιώνουν ότι η χρήση συνθετικών καυσίμων στα αυτοκίνητα θα βοηθήσει ελάχιστα στην ανακούφιση των προβλημάτων ποιότητας του αέρα στις πόλεις μας.

Ένα αυτοκίνητο που λειτουργεί με συνθετική βενζίνη εκπέμπει εξίσου υψηλά επίπεδα τοξικών NOx όπως η τυπική βενζίνη E10 EU και πολύ περισσότερο μονοξείδιο του άνθρακα και αμμωνία, σύμφωνα με τις δοκιμές του ερευνητικού οργανισμού IFP Energies Nouvelles που πραγματοποιήθηκαν για λογαριασμό του T&E.

Ενώ οι εκπομπές σωματιδίων μειώνονται σημαντικά, περισσότερα από δύο δισεκατομμύρια σωματίδια εξακολουθούν να εκπέμπονται για κάθε χιλιόμετρο που διανύεται σε ένα όχημα που κινείται με συνθετική βενζίνη.

Οι εργαστηριακές δοκιμές συνέκριναν τις εκπομπές από ένα αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί βενζίνη και τρία διαφορετικά μείγματα συνθετικής βενζίνης.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto