Ενέργεια & Περιβάλλον

SUV: Πώς ανατρέπουν την προσπάθεια μείωσης εκπομπών CO2

  • newsroom


Αν τα δημοφιλή μοντέλα ήταν μια μεμονωμένη χώρα, θα κατείχαν την έκτη θέση στον κόσμο εκπέμποντας πάνω από 900 εκατ. τόνους

Καθώς η παγκόσμια οικονομία έχει ανακάμψει έντονα φέτος, οι πωλήσεις αυτοκινήτων καταγράφουν επίσης σημαντική άνοδο.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι πωλήσεις πρόκειται να αυξηθούν κατά 4% το 2021, σύμφωνα με την εταιρεία παρακολούθησης της αυτοκινητοβιομηχανίας MarkLines, φτάνοντας κοντά στα 80 εκατομμύρια μονάδες παρά τα όποια προβλήματα έχει προκαλέσει η πανδημία του κορωνοϊού.

Παράλληλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξακολουθούν να δείχνουν την ανθεκτικότητά τους στην αστάθεια που υπάρχει στα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Σε μερικές βασικές αγορές αυτοκινήτων – όπως η Γερμανία (πάνω από 34%), το Ηνωμένο Βασίλειο (28%), η Γαλλία (πάνω από 23%) και η Κίνα (18%) – το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έφτασε σε επίπεδα ρεκόρ από τα τέλη Νοεμβρίου.

Μέχρι σήμερα, περίπου 34 χώρες έχουν ανακοινώσει πολιτικές που θέτουν μια μελλοντική προθεσμία για την απαγόρευση νέων ταξινομήσεων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE).

Αυτό συνοδεύτηκε από ανακοινώσεις αυτοκινητοβιομηχανιών όπως η Ford, η Volkswagen και η General Motors σχετικά με σχέδια για σταδιακή κατάργηση των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από τις γραμμές παραγωγής τους.

Ωστόσο, ακόμα κι αν οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων το 2021 καταλήξουν να ανταποκρίνονται στις πιο αισιόδοξες προσδοκίες, οι πωλήσεις SUV εξακολουθούν να είναι πέντε φορές υψηλότερες.

Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto