Το υδρογόνο ως καύσιμο δεν είναι εύκολο στη διαχείρισή του και αυτός είναι ένας λόγος που φρενάρει την εξάπλωση των ενεργειακών κυψελών για την κίνηση των αυτοκινήτων.
Μια από τις λύσεις τις οποίες εξετάζει η Toyota -προηγήθηκε εδώ η Namx με το HUV της- είναι αυτή της «μπουκάλας» υδρογόνου.
Πρόκειται για μια ειδικής κατασκευής κυλινδρική φιάλη με διάμετρο 18 εκατοστών και μήκος 40 εκατοστών στην οποία θα μπορεί να αποθηκευτεί υδρογόνο προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στη συνέχεια ως καύσιμο.
Το βάρος της κάθε μπουκάλας θα είναι περίπου 5 κιλά, ενώ εκτός από τα αυτοκίνητα θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε δίκυκλα, drone, συσκευές θέρμανσης και γεννήτριες.
Toyota's New Hydrogen Cartridge Designed to Enable Easy Hydrogen Car Re-Fillshttps://t.co/K8N35GELOV pic.twitter.com/Eh6Xz3vIEt
— Innovation Gamechangers (@Innovation_GC) June 6, 2022
Η εξέλιξη της συγκεκριμένης μεθόδους αποθήκευσης, που θα καταστήσει δυνατό τον ανεφοδιασμό με υδρογόνο και εκτός των ειδικών πρατηρίων, γίνεται με τη συνεργασία της Toyota με τη Woven Planet και την ENEOS.
We’re happy to announce that #WovenPlanet and @ToyotaMotorCorp have developed a new portable hydrogen cartridge prototype! Through #WovenCity, we aim to improve everyday life for all with #hydrogen #energy.
📰Learn more:https://t.co/AfxZl1PTPW pic.twitter.com/KoU92Aogge
— Woven Planet Group (@WovenPlanet_GL) June 2, 2022
H πρώτη είναι μια θυγατρική της πρώτης η οποία θα κατασκευάσει μια πόλη που ονομάζεται Woven City, η οποία θα διαθέτει και πρατήριο υδρογόνου.
Διαβάστε ακόμη:
Αμερικανοί, Βρετανοί και Γερμανοί θέλουν να γίνουν digital nomads στην Ελλάδα (πίνακας)
Πρώτο ένσημο: Πώς θα φτάσει τα 914 ευρώ ο κατώτατος μισθός (vids)
Στα ύψη ο πληθωρισμός στην Τουρκία: 268% αύξηση στη βενζίνη – Καταρρέει η τουρκική λίρα