Νέα μικρή παράταση έδωσε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την έναρξη της Β’ φάσης και του ανταγωνιστικού διαλόγου στον διαγωνισμό για τον άξονα Θεσσαλονίκη-Έδεσσα.

Το υπουργείο ΥΠΟΜΕ για να επιτύχει τον μεγαλύτερο δυνατό ανταγωνισμό, ενέκρινε τελικά μια παράταση λίγων ημερών. Το έργο είναι ένα από τα μεγάλα οδικά ΣΔΙΤ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Στις 5 Δεκεμβρίου 2022 το παρών είχαν δώσει: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ, AVAX.

Στη Β` φάση μέσω του ανταγωνιστικού διαλόγου θα καθοριστεί το ακριβές αντικείμενο του έργου. Αυτό θα μας οδηγήσει στην τελική φάση του διαγωνισμού όπου οι 4 υποψήφιοι θα καλεστούν να δώσουν δεσμευτικές προσφορές από τις οποίες θα προκύψει ο ανάδοχος του έργου.

Η διάρκεια του έργου ΣΔΙΤ έχει οριστεί σε 360 μήνες (30 χρόνια). Τα πρώτα 4 έτη αφορούν στην κατασκευή/αναβάθμιση των υποδομών των οδικών αξόνων και τα υπόλοιπα αφορούν στην περίοδο λειτουργίας και συντήρησης. Το κόστος με ΦΠΑ για τον άξονα Θεσσαλονίκη-Έδεσσα ορίστηκε σε 444,91 εκατ. ευρώ (358,8 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ).

Συνολικά στο υπουργείο ΥΠΟΜΕ τρέχουν 5 οδικά έργα της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα.

Τρία από αυτά έχουν υπογραφεί και είναι σε φάση υλοποίησης: το flyover της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης που υπεγράφη στο τέλος του 2022, ο άξονας Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη και το τμήμα του ΒΟΑΚ Χερσόνησος-Νεάπολη που υπεγράφησαν το 2023 και τα δυο νέα έργα για Θεσσαλονίκη-Έδεσσα και Δράμα-Αμφίπολη οι διαγωνισμοί των οποίων ξεκίνησαν στο τέλος του 2022.

Διαβάστε ακόμη 

Στουρνάρας: Να προχωρήσει η τραπεζική ένωση – Θα βοηθήσει στη θωράκιση της οικονομίας 

Celebrity Cruises: Κάνει homeporting στον Πειραιά για το 2024 με το Celebrity Infinity (pics) 

Aκίνητα: Πάνω από 1 στους 2 Ελληνες θα σκέφτονταν τώρα τη συγκατοίκηση 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ