Επενδύσεις

Επένδυση στο Ελληνικό: Στόχος τα 7 εκατ. επισκέπτες ετησίως για τη Marina Galleria

  • Στεφανία Σούκη


Στο 1 δισ. ευρώ η συνολική επένδυση για την ανάπλαση του παράκτιου μετώπου στο Ελληνικό

Πάνω από τις προσδοκίες είναι το ενδιαφέρον που εκδηλώνεται για τις μισθώσεις στη Marina Galleria στο Ελληνικό, τους εμπορικούς χώρους δίπλα στη μαρίνα που εκτιμάται ότι θα προσελκύσουν 7 εκατ. επισκέπτες κατά το πρώτο έτος λειτουργίας της.

Σε ό,τι έχει να κάνει με το ύψος της επένδυσης αυτό θα κυμανθεί μεταξύ 100-125 εκατ. ευρώ, ενώ στο 1 δισ. ευρώ θα ανέλθει το ύψος της συνολικής επένδυσης για την ανάπλαση του παράκτιου μετώπου.

Χθες Τρίτη, η Lamda Development έκανε τα αποκαλυπτήρια για τη Marina Galleria και το παράκτιο μέτωπο, όπου όπως εκτιμάται το μεγαλύτερο μέρος των έργων αρχίζουν το 2022 και θα έχουν παραδοθεί έως το 2025, με τον στόχο να παραμένει ορισμένα από τα έργα να παραδοθούν και πριν από το πέρας της πενταετίας.

Οι επιτελείς της Lamda, δεν αναφέρονται σε συγκεκριμένα ονόματα που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για μισθώσεις στη Marina Galleria, η οποία θα εκτείνεται σε συνολικά 22.000 τ.μ. και θα φιλοξενεί περίπου 70 εμπορικά καταστήματα και 30 χώρους εστίασης. «Θα προσφέρει εμπειρίες αγορών, γαστρονομίας αλλά και ψυχαγωγίας.

Στον χώρο της μόδας, έχει ήδη εκδηλωθεί έντονο ενδιαφέρον και υπάρχει επικοινωνία με κορυφαία brands από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Αντίστοιχα, και στον χώρο της εστίασης, υπάρχουν ήδη προχωρημένες συζητήσεις με σημαντικά επώνυμα εστιατόρια από το εξωτερικό αλλά και Έλληνες σεφ και επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται επιτυχημένα στον χώρο αυτό.

Από σήμερα, στο website της Marina Galleria, οι εταιρείες και επαγγελματίες που το επιθυμούν μπορούν να επικοινωνούν και να εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους μέσω της ειδικής φόρμας», αναφέρεται σχετικά, ενώ πρωταρχικής σημασίας είναι η Marina Galleria να αντιπροσωπεύει τη μοναδικότητα της ελληνικής κουλτούρας.

Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί στην προσέλκυση αναγνωρισμένων ελληνικών brands και Ελλήνων δημιουργών, καθώς στόχος είναι να αναδειχθούν τα ελληνικά ονόματα στο διεθνές κοινό.

H Marina Galleria έχει σχεδιαστεί από τον διεθνώς αναγνωρισμένο και βραβευμένο Ιάπωνα αρχιτέκτονα Kengo Kuma με βασικό γνώμονα την εναρμόνιση της με το τοπίο και την σχέση της με τη θάλασσα.

Αναπτύσσεται σε δύο επίπεδα, στο ισόγειο συγκεντρώνονται κυρίως εμπορικά καταστήματα, café και αίθρια ενώ στον πρώτο όροφο οι επισκέπτες θα βρουν πληθώρα από βραβευμένα εστιατόρια, κομψά καφέ και μπιστρό με θέα τη θάλασσα.

Για τη μαρίνα του Αγίου Κοσμά θα αναβαθμιστεί τόσο από πλευράς χωρητικότητας όσο και υπηρεσιών και παροχών. Θα διαθέτει 400 θέσεις ελλιμενισμού και θα μπορεί να φιλοξενεί σκάφη έως 80 μέτρα, «κερδίζοντας εξέχουσα θέση στον χάρτη του παγκόσμιου θαλάσσιου τουρισμού», σύμφωνα με το επιτελείο του επενδυτή.

Διαβάστε ακόμη: 

Έλληνες εφοπλιστές σε θέση μάχης – Ποιοι επενδύουν και πού 

Πλειστηριασμοί: Στα αζήτητα η «συστάδα» με τις 14 βίλες στη Μύκονο 

Γυμναστήρια – παιδότοποι: Παράταση στη χρηματοδότησή τους – Ποιοι είναι οι νέοι δικαιούχοι